Miért vannak ilyen megkeseredett emberek? Miért kell ilyen bunkónak lenni?
Ma fizettem a boltba, 840 forintot kb, és apróba adtam, 7 százas többi 50-es 20-as 10-es. és a nő teljesen random úgy leoltott, hogy gratulál 21:40kor így kell fizetni (10kor zár a bolt), máskor majd ő is így ad vissza, stb...
aprón kívül 10ezresem volt, és jó is lett volna felváltani de direkt nem adtam, nehogy beszóljon, pedig nekem is könnyebb lett volna mint válogatni... és tudtommal bármilyen pénzt el kéne fogadniuk főleg ha nem is kell visszaadni... meg neki nem mindegy, hogy 21:40kor mennyivel fizetek, ha neki úgyis 10ig ott kell maradnia?
# 9 vagyok.
Együtt érzek veled. Azért nekem sem ment olyan nagyon gyorsan a teljes változás. Idő , és sok sok tapasztalásra volt szükség.
Mindenképpen meg kell tanulnod megvédeni magad, szép fokozatosan.Mindig egy kis apró lépés előre.
Amúgy gondolj mindig arra, hogy nem olyan nagyon kemény emberek ezek az agresszorok.Amint visszaszól az ember nekik , a legtöbbjük meghunyászkodik.Tehát a látszat ellenére , nem olyan félelmetesek.
Tudom, hogy nem olyan könnyű tovább lépned, de szurkolok neked!.:)))
Hidd el, ha visszaszólsz, könnyebb.Nagyon sokan hajlamosak a frusztráltságukat, fáradtságukat más embereken leverni. Ha ő bunkó, neked még nem kell az lenni, de én tuti visszavágnék azzal, hogy a bolt 9-ig van nyitva, és nincs kitéve figyelmeztetés, hogy milyen pénzérméket nem fogadnak el. Ha ezzel a problémája van, akkor ahogy egy előző válaszoló írta, kérdezzétek meg a bolt vezetőjét, vagy adja a vásárlók könyvét, ott is rögzítheted a problémát, de másnap az illetékes fogyasztóvédelmi felügyelőséggel is megvitathatod, hogy magyar törvényes, forgalomban lévő fizetőeszközök közül szelektálnak anélkül, hogy erről figyelmeztetést tennének ki (vannak helyek, ahol pl. euróval lehet fizetni, és ott kirakják, hogy milyen címleteket tudnak elfogadni), ezzel pedig a vevőt megtévesztik.
Nem tudom, mi lenne a szolgáltató szektorból, ha mindenki a vevőn vezetné le a feszültségét...
"mégse csesztettem a vendégket, mert belőlük éltünk"
Na itt a pont. És ez a baj rengeteg boltos, eladó a vevőn tölti ki a saját idegességét. Meg úgy állnak hozzá hogy "na b..zdmeg még egy vevő". Én azt utálom mikor panaszkodnak nekem, és mint vevőnek, 10 óra munka után még egy idegen rinyálását is végig kell hallgatnom.
nem értem, h mikor vki ilyen szakmát választ.... nem gondol bele, h itt majd jó eséllyel EMBEREKKEL fog kapcsolatba kerülni?
Aki ilyem magányos dzsungelharcos és nem szeret emberekkel dolgozni, az ne menjen kereskedelembe dolgozni pl. Én értem, h ők is emberek, és nekik is vannak problémáik meg minden. Ez rendben is van. De sokszor megadja nekik a vevő az alap tiszteletet és ők vissza már nem.
Csomószor van, h bemegyek egy boltba, köszönök; ba*nak visszaköszönni. Kérek vmit; szó nélkül majdhogynem szó szerint elém ba*ák. Pedig vhol belőlem (is) élnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!