Érhet engem kellemetlenség abból adódóan, hogy egy megrendelt terméket a mai napig nem szállítottak ki nekem, és inkább máshonnan rendelném meg?
Ha neten rendelted 8 napon belül is elállhatsz a vételtől, de át sem kell venned.
Nem tudom, mikorra vállalták a szállítást, de én írnék egy e-mailt, hogy nem tartok igényt a termékre, ne szállítsák, nem veszem át.
Nem előre fizettél, ugye?
Nem fizettem előre persze, csak az a bántó hogy az mail-re sem válaszoltak, viszont az információs résznél az áll hogy amennyiben nincs készleten egy adott cucc, akkor a hosszabb idejű kiszállítás várható, viszont erről tájékoztatnak 3 munkanapon belül... persze múlthét kedd reggeltől, eltelt már jó pár nap
Na mindegy, köszi a válaszod
Rendeld meg máshonnan. Az a webshop már régen rossz, ahol ilyen szinten sz*rnak az ügyfelekre. Mert oké, fel lehet őket hívni telefonon is. De ha már meg van adva az e-mail címük, akkor használják.
Ezt meg ha közben meghozza a futár, akkor visszaküldheted, minden lelkiismeret furdalás nélkül. Maximum utána felhívhatnak a webshoptól, hogy mi volt a probléma, aztán akkor elmondod nekik, hogy nem akarsz olyan webshoptól rendelni, akik képtelenek a normális kommunikációra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!