Mit mondjak ilyen esetben egy kötekedő vevőnek? Nem úgy jött meg, amit rendelt, ahogy kérte, de már nincs mit tenni.
Abszolút jogos a felháborodása, ha valamit előre megrendelt, de nem úgy kapja meg...
Lehet, neki sincs olyan nagy, éles kése otthon... meg ha lenne is: rendelek érte, kifizetem, ergo azt szeretném megkapni.
Én pl. el se vinném, amennyiben nem fizettem ki előre, amíg fel nem szeletelteted valahol. Ha meg kifizettem, és nem lennél hajlandó felszeletelni, nagy eséllyel kérném a vásárlók könyvét.
Nem te szúrtad el, de perpill te képviseled az üzletet.
11-es vagyok, és hogy a kérdésedre is választ kapj:
Amennyiben nincs lehetőséged felszeleteltetni, mindenképp kérj tőle elnézést - egy szóval se hivatkozz a kollégádra, mindketten az üzletet képviselitek! - és ajánl fel valamit kárpótlásnak (természetesen a főnököddel egyeztetve), kb a sütemény 10%-ának értékéig... plusz 1-2 szelet süti ingyen, vagy egy Ice tea, vagy üdítő... vagy kedvezmény felajánlása a következő rendeléséből.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!