Miért gondolja úgy az egyik gyorsétterem lánc, hogy az vicces reklám, ami most megy az egyik burger kapcsán?
Tudjátok.. esznek a dolgozók az ebédszünetükbe és írogat a főnök hogy hol vannak, meg jönnek a hívások..
SZERINTEM EZ NEM VICCES!
Csomó munkáltató még csak az ebéd szünetet sem tartja tiszteletbe és hívogat olyankor is. Én is tapasztaltam ilyet.
Azért nem valami koncentrációs táborban vagyunk, hogy még egy normális ebédszünet is tilos amikor valami agyatlan nem hívogat.. értitek. Engem inkább felcsesz ez a reklám.
Én látom csak így, hogy ez nagyon nagyon gáz?
Mert én mondjuk szeretek nyugodtan enni, kikapcsolni egy 20 percre és nem felvenni közben a telefont meg ilyesmi.. értitek
A jó reklám figyelemfelkeltő, és eléri, hogy felfigyelj a szolgáltatásra, termékre, amiről szól, és beszélj róla, emlékezz rá, mert ez előbb vagy utóbb vásárlásra sarkallja az embert. És nem utolsó sorban érzelmeket is ki tudjon váltani a nézőből.
Itt most, nálad, kérdező, negatív érzelmek voltak, de a negatív reklám is reklám.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!