Történt már olyan, hogy a szolgáltatás minősége okán feljelentést vagy nyilvánosságot helyeztél kilátásba?
Igen.
Tettem már ilyet.
Az egyik ilyet dühömben amikor csinálták az utat felénk és mocskos trehány módon ment minden. Szétverték hónapokra, tönkretették a bejárókat, raklapot és szemetet az árokba hagyták. Úgy le egy csillagoztam a céget és szidtam őket, mint a bokrot.
Kicsit talán relevánsabb dolog:
Rendeltem egy elektronikai terméket ami közel 100.000 Ft volt. Nem működött úgy ahogy kellett volna. Ezt jeleztem is feléjük. Mivel nem volt 10kg ezért nem állt módjukban elszállítani. Küldjem vissza én saját költségemre. Mivel 2 héten belül volt az idő, így már ezzel betettek nekem, hogy nekem kell intézni a visszaküldést. Nagyobb méretű dolog volt, így kb 10.000 Ft volt a visszaküldés..
Én jeleztem neki, hogy elállni szeretnék és utalják vissza a pénzt, erre jött az email, hogy elindítottak egy másik csomagot felém. Persze idő közben hetek teltek el. Kommunikálni is nehézkes volt velük. Végül meg lett beszélve, hogy azt ne vegyük át és mégis vissza adják majd a pénzt, ha a második termék ami "tévesen" lett küldve visszaért.. na 1 hét semmi, 2 hét semmi.. ekkor már leírtam a sztorit árukeresőre, hogy milyen egy trehány banda.
Ezen a ponton kerestek meg e-mailben, hogy légyszíves szedjem le. Persze azért idő közben nekem kellett azt is kinyomozni, hogy a termék nem emnt vissza Szlovákiába, hanem a Expressz-one lerakta a depóba és ott állt 2 hétig..
A sztori vége az lett, hogy ilyen 6 hét után visszautalták a teljes költséget én meg leszedtem amit írtam, de ennek kb 10 telefonhívás 30 e-mail, kapcsolat felvétel a futárcéggel.. oda telefon az előzménye.
Én próbálok normális ügyfél lenni és csak a legvégsőbb esetekbe teszem meg azt, hogy egy egy csillagos értékelést adok és kritikán alulinak minősítem a céget.
Egyébként azt vettem észre, hogy nekem amivel bajom szokott lenni ott általában több száz vagy több ezer egy csillagos értékelés van. Lásd: vízmű, szemét szállító cégek.. (Ott is volt balhém, hogy nem tudták könyvelni a befizetést és duplán követelték rajtam stb) Kivétel ez alól a visszaküldéses sztori, mert ott egy "neves" cég szívatott így meg.
Én szolgáltatókkal szoktam így járni. Legutolsó imádottam a vízmű és az egyik internet/telefon szolgáltató.
Az internet szolgáltatóval esett, hogy 3 éve, mikor vettük a házat, körbenéztük, hogy a településen lévő 3 szolgáltató közül melyik lesz nekünk a legjobb. Az egyik állította, hogy 3 hónapon belül a száloptikás netet bevezetik az utcánkba és lesz szupi net. De addig csak 10megát tudnak biztosítani. Úgy voltunk vele, valahogy kibírjuk azt a 3 hónapot, mert nem akartunk 3 hó után szolgáltatót váltani. (mindketten rendszeresen játszunk, és sokat dolgozok is otthonról, nem árt a jó net). Eltelt a 3 hónap, semmi. Még egy kis türelmet... Megint eltelt pár hónap, oh, még egy kis türelmet kérnek... Így telt el 2 év... Az utcánkban még mindig nins száloptikás net, amint lejárt a hűségnyilatkozat, mentünk is át a másikhoz. Ugyanannyi pénzért 10 mega helyett 500 megát kapunk... Azt meg hagyjuk, hogy a kedves ügyintéző nem rögzítette a felmondást, így még kaptunk utána számlát.
A vízműnek meg nem tudom hányszor kell jelezni, hogy minden hónapban számlázzanak ki 6m3-t. 3 éve lakunk ott, először diktálós voltam, hogy felmérjem, mennyit fogyasztunk. Kb egy év után jeleztem feléjük, hogy rakjanak át átalányra. Azóta se. Küldözgetik a 0-s számlát, aztán leolvasáskor meg az éves vízdíjat. És többször szóltam nekik telefonon, illetve személyesen is voltam bent emiatt...
Hoteliparban dolgoztam, mikoris történt, hogy elment a vezetékes telefon, internet és TV. Nekünk, mint személyzet, is volt belőle nem kis gondunk, arról nem is beszélve, hogy akkor épp teltház volt, és szegény vendégek is sorra jöttek hozzánk, tök jogosan, panaszkodni.
Hamar jeleztük a szolgáltató felé, akik csak annyit mondtak, az egész körzetben gond van, legyünk türelemmel, egyszer csak hozzánk is kiérnek. Közel 2 órát vártunk, már a főnökünk is hívogatta őket, mire berongyolt egy munkásuk, semmi eszköz nem volt nála, bekapcsolta az első tévét, amit meglátott (bárban), ami éppen bekapcsolt és rendesen működött, majd közölte, hogy itt nincs semmi gond és ment is volna kifelé. Főnök rászólt, habogott valamit, hogy ő siet tovább olyan helyre, ahol tényleg gond van, aztán sietve távozott.
Utána újabb adag telefonálás következett volna, azonban hamar kiderült, hogy a főnök számát letiltották, ahogy annak a kollégáét is, aki szintén többször hívta őket.
Erre fel, én hívtam fel őket a sajátomról, és elég pükhendi, lekezelő stílusban bántak velem, majd úgy zárták a hívást, mielőtt kinyomtak volna, hogy "kolléga pont a környéken van, 10 perc és Önökhöz ér, mindjárt szólok neki". Aztán aznap nem jött többet tőlük senki. Sőt, utána sem. A gond megoldódott, rá pár órára, legalább.
Mi pedig Google-ra írtunk a tapasztalatunkról. Tőlem távol áll az ilyen, ott mégis azt éreztem, a többiekkel együtt, hogy ezt nem kellene magunkban tartani. Azóta több, mint 500-an látták a véleményem, és jelenleg 20 like van rajta - múltkor jött róla email. Akkor már ránéztem mások mit írtak róluk, hát... elég túlnyomó többségben 1* ment mindenkitől.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!