Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Milyen szolgáltatásokkal...

Milyen szolgáltatásokkal találkoztatok ami rémes?

Figyelt kérdés

Én a következőkkel:


Helyi víz szolgáltató - Nincs ügyfél fogadási idő, nem lehet náluk regisztrálni E számlára csak kínok kínja árán, mindig rossz a rendszerük, egy dilletáns társaság.


MWM - mostanában havi szinten előfordul 40 áramszünet.. ami általában egy adott nap van és akkor megállás nélül, nagyon sokszor szar a halázóat és elmegy visszajön az áram, de ezt így egymás után 20 szor..


NMHV - nem küldenek számlát, csak akkor jön amikor már rég lejárt, e számlára váltás bonyolult, szintén ügyfélfofadás nulla.. ez is egy elpusztítani való banda.


2023. ápr. 22. 15:41
 1/5 anonim ***** válasza:
39%

Hát az én internet kapcsolatom (most nem írom ide a nevét, mert semmi értelme) már a nevetséges szintet súrolja..szar és drága is.


A kormányablak..f..z tudja milyen appja kb havonta egyszer teljesen felb..z


most ez a kettő jutott eszembe de amúgy van egy csomó másik.

2023. ápr. 22. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
75%

A városomban lévő posta kritikán aluli. Home office miatt mindig itthon van valaki, de csengetés nélkül dobják be a letétes papírt mindig, a postai ügyintéző mancik meg a legbunkóbb, grimaszoló, gúnyolódó, köszönni nem tudó, direkt gyökkettővel kiszolgáló prolik, 10-ből 9-szer kígyózik a sor, de őket ez nem érdekli.

Ezenkívül egy balatoni étteremben volt egy minket kiszolgáló pincérnő, aki megérkezésünkkor megvető tekintettel végigmért (visszafogottan csinosan öltözködő, ápolt ember vagyok és nem egy burzsuj étterembe ültünk be, inkább ilyen full hétköznapi menüs magyaros étterembe), azt hittem mindjárt a kezét is a csípőjére teszi.. Úgy köszönt vissza, mintha a fogát húznák, és olyan hangnemben kérdezte miket kérünk, mintha kb sorozatgyilkosok lettünk volna. Amikor kihozta a fogásokat, ilyen sértődött arckifejezése volt, és úgy nézett ki, mintha legszívesebben hozzánk vágta volna a tányérokat. A hab a tortán, hogy az ételek is szarok voltak, de legalább drágák 😂 😣

2023. ápr. 22. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
35%

Nyugati 62. Szamu foposta (az Eiffel ter mellett a Nyugati palyaudvar mellett van kozel!) majdnem mindig probalnak atvagni 10-20 ezer forinttal csekkfeladasnal.


Otthon osszeszamolom es a cimleteimet a sorozatszamokkal lefotozom,hogy reklamacio esetel bizonyitani tudjam az igazam. Nem vagyok se oreg se szemuveges.


Mashol az osszesito blokkot is odaadjam,itt nem. Hanyinger.


Amikor kulcoldrol csomagot rendeltem elore kifizetessel,akkor mindegyikbe belevajtak az ujjukat a fergek ezen a postan es ugy kaptam meg a csomagom. Mindig eros vasag zacskoba tettek,csak szandekosan lehetett kilyukasztani. Azota minden kulfoldi es magyar webshopnam dlmondkm,h amah arcpostan keresztul nem kell a termeke meg utanvettel se.


Tobb csomagom elloptak. Honapokkal kesobb dobtak be a fergek az ertesitot.


Sot a leveleket se kepekek bedobni a megfelelo ladaba.

2023. ápr. 22. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

békáká

Kiszámíthatatlan, - fele sem igaz "menetrenddel", járatsűrűséggel.

Fényre, testhőre, ránézésre, rendeltetésszerű használatra párolgó festékkel nyomtatott ÉVES bérlettel.

Végállomás utasokat felszedni retkesen, koszosan, büdösen beálló járművekkel.

Agresszív, idegbeteg, értelmi fogyatékos, ill. süket járművezetőkkel, - akik akkor sem képesek észrevenni, hogy le akarsz szállni, ha kiállsz eléjük az ablaktörlőben kapaszkodva az ütközőre és onnan bábozol nekik, hogy jeleztél időben vagy úgy bömböltetik maguk mellett a rádiót, hogy a piros lámpánál mellé parkoló buszon is arra táncolnak az utasok.

Szervezetlen hordákba verődve vegetáló ellenőrökkel, - akik csak a bliccelőket engedik el, mindenki más piszkálására jut idejük, energiájuk.

Járművekre felengedett, viselkedésük, ruházatuk, ápolatlanságuk, utazásra feljogosító okmányaik hiánya alapján járművekre nem való "utasokkal".

Állandó finanszírozási problémákkal, - amire kőkeményen bevasalják az emberektől napi szinttől az éves szintig a viteldíjat...

Röhej az egész!

2023. ápr. 23. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:

MVM Next online ügyfélszolgálat. Online lassan és sokszor inkompetens módon válaszolnak, a legtöbb ügyintéző azon fáradozik, hogy valahogy ne neki kelljen dolgoznia az adott üggyel, kérdéssel. Sok válasz nem válasz a feltett kèrdésre. Olyan, mintha sokuk nem értené, amit olvas. Személyes ügyintézésnél tapasztalataim szerint ennyire nem borzasztó.


Fővárosi Vízművek online ügyfélszolgálat, lassan, sok hibával dolgoznak, elkeserítő az egész. Erős idegek kellenek hozzájuk. Packáznak is időnként.


A BKK szolgáltatásával nincs gondom, sok város irigyli a budapesti tömegközlekedést. A kötözködő, sokszor büdös drogos és alkesz utasokat jó lenne kiszűrni valahogy.


KFC-ben sokszor tapasztalom, hogy nem tudnak köszönni a dolgozók és a tisztaságra nem figyelnek oda kellőképpen. Én köszöntöm, ő nem, majd félszavakat vakkant és még a negyven évvel idősebb embereket is letegezik számtalanszor.


Taxi szolgáltatás (hiénák) a Keleti p.u.-nál, arcátlanság, lehúzás, faragatlanság, minden törvényre fittyet hánynak. Ez a kategória sokkal rosszabb, mint egy sima rémes szolgáltatás...


Lenne még, de nincs több időm.

2023. okt. 6. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!