Visszavigyem a megvásárolt árut?
Figyelt kérdés
Vásároltam interneten 6 db műszaki tartós fogyasztási cikket. Egyhez extra meghosszabbított garanciát is.
Mikor üzembe helyeztem vettem észre, az összes egy drágább kivitel. Szerintem a kutyát nem érdekli ki hibázott. Így ellenben ugyan nyertem pár tízezer forintot, viszont nincs garanciám. Semmilyen. Az extra sem.
Jelezzem és visszaküldjem, vagy örüljek annak hogy így jártam?
Ti mit csinálnátok?
2021. okt. 27. 16:18
1/6 anonim válasza:
Hogyhogy nincs semmilyen garanciád? Minden ilyen eszközzel kell garanciát kapnod.
2/6 anonim válasza:
Kapott garanciát, csak nem a megfelelő termékre, ha jól értem. Én visszavinném. Így nem garanciális.
3/6 anonim válasza:
Én úgy értelmeztem, hogy nem azt a terméket kapta, amit megrendelt (hanem drágábbat/értékesebbet) Ezekre pedig - ha elromlanak - nem érvényes az a garancia, amit az olcsóbbra adtak. Az extra sem.
De vajon tényleg nem érvényes..? Nem a kérdező hibázott a kiszállításnál.
4/6 A kérdező kommentje:
Hármasnál a pont...
2021. okt. 27. 20:20
5/6 anonim válasza:
Hiába, hogy nem te hibáztál, attól még nem arra a termékre van garancia, ami neked otthon van.
6/6 anonim válasza:
Gyártói garancia ugyan úgy van hozzá max nem a boltba kell visszavinni hanem el kell küldeni a gyártónak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!