Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Hogyan kezdjem a nagybetűs...

Hogyan kezdjem a nagybetűs életet?

Figyelt kérdés

Jövőre fogom elvégezni a grafikus és a kiadványszerkesztő szakmákat, de utána fogalmam sincs, hogy mit kelle csinálnom, hova kellene mennem.

Szégyen- nem szégyen 22 évesen nem igazán van a munkahelyekkel kapcsolatban tapasztalatom.

Ez előtt is tanultam, tanfolyamon voltam.

Az előző szakmámat utálom, ezért döntöttem úgy, hogy most ezeket elvégzem.

Azt szeretném megkérdezni, hogy ti miután elvégeztétek a szakmátokat, hogyan kezdtetek el munkát keresni, hova mentetek?

A segítőkész válaszokat előre is köszönöm!

2020. máj. 20. 15:28
 1/10 anonim ***** válasza:
60%
Gyárba mentem sajnos. Aztán örököltem pár milliót, ezért nem dolgoztam 3 évig, most meg sofőr vagyok egy ismerősömnél kevés pénzért, keveset dolgozok. Nekem nem jött össze ilyen téren az élet. Nem sikerült abból megélnem amit szerettem volna, szóval még valahol én is kezdő vagyok.
2020. máj. 20. 15:42
 2/10 anonim ***** válasza:
100%
Én még a tanulmányaim alatt elkezdtem dolgozni. Pénzért is sokat dolgoztam, de ingyen is önkénteskedtem számomra szimpatikus civil szervezeteknek. Később ezek a tapasztalatok nagyon jól jöttek, és irtó sokat jelentettek.
2020. máj. 20. 15:57
 3/10 anonim ***** válasza:
100%
El kell menni az első helyre ami visszajelez, onnan lehet továbblépni. Ha a tökéletes álommunkát várod, akkor évekig fogsz otthon ülni.
2020. máj. 20. 16:00
 4/10 anonim ***** válasza:
100%

Én is ennyi idősen kezdtem el dolgozni. :)