Nektek mennyire fordult fel az életetek a vírus miatt?
Nekem kb semennyire. Annyiban jó, hogy kevesebb munkával most kb 30%al több a fizum(március, áprilisban is emeltek/nek)
Szabadidőmben ugyan úgy elmegyünk a családdal mint eddig, papír is van arra az esetre ha kijárási tilalom lenne.
Meg ugye ilyenkor amúgy is a földeket túrjuk jó parasztok lévén.
De van aki olyan ideges, hogy egész nap ordít (szomszéd), ideges, falhoz veri a fejét. Pedig munkája is van.
Semennyire, egyelőre munka - tanulás - némi szabadidő. Legalább aludhatok valamennyivel többet illetve emberek között létből is túl sok volt már!
Viszont spórolt pénzem 3-4 hónapnyi kajára elegendő, pályakezdő vagyok, potenciálisan megvan a veszélye, hogy kiesek a szakmából.
Nyomaszt ez a bezártság is. Már nem azért, tényleg sajnos egész életemet ugyanígy éltem, de mégis korlátozva van az emberek szabadsága. Ki tudja, mikor ér véget és hány ember szegényedik el teljesen...
A munka utáni tevékenységeim tűntek el (tanfolyam, edzés, stb.), így elég unalmasak az esték, de ezt leszámítva nem érintett túl erősen.
A hülye vásárlási szokásaimat erősen lekorlátozták, így több pénzem maradt szerintem tutira... :D Ez mondjuk inkább pozitívum, mint negatívum.
Nem különösebben. Pár apróság van, amit nem tudok elintézni és halasztom, meg a bevásárlást tömbösítem amennyire lehet.
Munka terén vannak csak nehézségek a home office miatt.
A konditerem off, bár mostanában sokat dolgozok, így több pénzem lesz, így igyekszem azzal vigasztalni magam, hogy pár hónap múlva, mikor taccsra kerül kishazánk 30-40%-a anyagilag, akkor én Lakatos Brendon módira "pák-pák-pák-pák, mi van csóró?" fogok partizni. Nagy valószínűséggel a nyári koncertjeimnek is lőttek, ami azért eléggé idegesít. Ja, és egy kicsit (nagyon) hiányzik a sarki kocsma, a sok hülye duma, meg a kártyapartik a haverokkal.
Amúgy egész jól vagyok, van munkám (élelmiszeripar, elég fix), ez valamelyest vigasztal a mostani helyzetben
Kapcsolódó kérdések: