Miért sarkallják gátlástalanul még most is a reklámok felesleges holmik vásárlására az embereket?
Azért, mert a cégek tulajdonosai vállalkozók, és ők sem szeretnének éhen dögleni.
Mellesleg sokaknak alkalmazottaik is vannak. Bezzeg picsognál, ha éppen te lennél az, és kirúgnának a fenébe.
Mert a reklámok nem multidimenzionális szuperlények a világűrből, hanem valakinek a munkája. Tudod, az ilyen multicégeknek vannak marketingesei, vannak szerződései, amiket teljesíteni kell, stb.
Attól, hogy járvány van, nem fog megállni a világ. Akinek egy reklám elég, hogy megvegyen valami teljesen felesleges dolgot, az meg úgy járt. Ha van rá pénze, akkor miért ne?
Nézd, ezek a reklámsávok szerintem hónapokra előre el vannak adva. Egyszerűen nem tudnak a kialakult helyzethez alkalmazkodni elég gyorsan. Én nem nézek tévét, de nem lepne meg, ha még simán futnának pl. bezárt boltok ruhareklámjai.
Ha tudnának, akkor a reklámspotokat is átalakítanák úgy, hogy illeszkedjen az aktuális helyzethez (pl. vedd meg a mi félkész ételünket mert otthon van a gyerek és a home office mellett nincs időd rá főzni, vedd meg a mi hiper-szuper konyhai gépünket mert ebbe csak beledobálod a hozzávalókat és ebédszünetre kész a kaja stb stb).
Mert. Ők. Ebből. Élnek.
Ő is meg szeretné tartani a munkáját. Ő is pénzből él.
Ha nem akarsz ne vásárolj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!