Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » A fogyasztói társadalom az a...

A fogyasztói társadalom az a hülyéneknézésről szól?

Figyelt kérdés
Pl: cserélj le valamit, mert kijött az újabb és sutyi alattomban mindenbe beépítik a tervezett avulást, romlást.

2019. okt. 28. 21:49
 1/6 anonim válasza:
98%
Nem, hanem az elérhető legmagasabb profitról. Fogyassz minél többet, hogy a gyártónak nagyobb haszna legyen. Hogy ez azzal jár, hogy elherdáljuk az erőforrásokat és felemésztjük a környezetünket, senkit sem érdekel.
2019. okt. 28. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
Nem tudom, nekem hajdú energomat mosógépem van.
2019. okt. 28. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
46%
A technika birtoklása függővé korlátolttá irányíthatóvá lekövethetővé rabbá és csórivá tesz . Amíg a tervezőit ellenkezővé .... De a felesleges hulladékok ránszoktatása után a kiszolgaltatott lakossag megvezethető mert a gyors megvonásuk egyenlő a korszak tarsadalom megsemmisüléssel . A fokozatosság a bevezetéskor történik a k8vonás pedig drasztikusan hirtelen .
2019. okt. 28. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
90%

Jaj.

Azért azt is vegyük már bele, hogy nem tudom mit szólna itt sok ember, ha holnap belassulna ez az egész meg nem lenne tervezett elalvulás.

Gyárak százai zárnának be, lenne egy rakat munkanélküli, bedőlő gazdaság, aztán lehetne visszamenni kapálni meg ganajt túrni az állatok alól.

2019. okt. 28. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
62%

"hülyéneknézésről szól?"


Sajnos ennél sokkalta rosszabb a helyzet.

Ugyanis a társadalom igen nagy része eleve hülye, akiket igen könnyen meg lehet vezetni.

Aki tanult reklámelméletet, az pontosan tudja, hogy három csoportot lehet a legkönnyebben megvezetni (azaz eladni nekik minden sz@rt).

A fiatalokat, az időseket, de legfőképpen a nőket.

A reklámok kb. 80-90 százaléka eleve a nőket célozza meg mert -többnyire ők kezelik a családi kasszát.

40 és 140-es IQ-val rendelkező nők is minden szart megvesznek, hiszen a szlogen szerint "mert megérdemlik".

stb...stb...

2019. okt. 28. 23:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
100%

Nem, szerintem pont hogy nem a tudatos részre hatnak, hanem az érzelmekre, vagy inkább az érzelmi hiányosságok betöltésére, pótlására irányulnak. Nem azt mondom, hogy ezt simán meg lehet kerülni, de azért mégis van benne felelőssége a fogyasztóknak is.

És nem az a nagyobb baj, hogy hülyének néznek, hanem hogy azért hülyítenek, hogy könnyebb dolguk legyen. Azt hiszem ehhez sem elég csak a reklám, kellenek olyan emberek, akik szintén az érzelmekre hatva népszerűsítenek egy-egy életformát, vagy szemléletmódot, amihez termékeket és szolgáltatásokat lehet kapcsolni. Ehhez adni kell egy felületet, kötni kell valamilyen szabályokhoz a működésüket, és hát ez azt is jelenti, hogy ami történik, az megengedett, több ebben felelős személy beleegyezésével történik. Azt viszont mégsem lehet mondani, hogy nélkülünk, mert elég fontos szerep jut ebben a fogyasztóknak. Hogy milyen képet mutatunk magunkról, mit tartunk követendő példának, mit tekintünk értéknek. Az lenne az "ellenlépés" ha annak is reklámot csinálnánk, ami számunkra értéket képvisel.

2019. okt. 29. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!