Mit tennél ha egy hónapban sokszor nem lenne ez esetben szolgáltatás?
A Upc-ről van szó.Megyeszékhelyen,belvárosban élek.
Eddig csak néha-néha fordult elő egy hónapban hogy nem volt internet,se tv ebben,meg még másik pár házban/utcában.Ezen nem idegeskedtem.
Viszont 3 hete elkezdődött az a dolog,hogy reggel 8 órától nem volt szolgáltatás délután 5-ig kb.Amikor naponta ez ment,betelefonáltam,persze a sablon szöveg,hogy fennakadások vannak.Ott tartunk hogy tegnapelőtt reggel ismét eltűnt minden,most van az első alkalom hogy be tudtam lépni internetre.Tehát egyre pofátlanabbak.Megint betelefonáltam tegnap,azt mondják hogy akkor 1ezer ft-tal kevesebbet fognak ez kiszámlázni jövő hónapban.
Engem nem az ezer ft érdekel,hanem az,hogy működjön az a szolgáltatás,amiért fizetek.Szomszédom is betelefonált,neki is mondták ezt az ezer ft-os maszlagot.
Bezzeg ha én csúsznék el a számlával,akkor már jönne a felszólítás.
1-2 napot még elnéz az ember,na de az vicc kategória,hogy pl. 1hónapban ez megtörténjen 12napon keresztül például.
Azt is kérdeztem telefonban,hogy mikor lesz vége ennek a macerának,vagy most már ez így fog menni? Értelmes választ nem kaptam.
Te mit tennél ?
Szolgáltatót nem tudok váltani,mert csak a Upc-vel van szerződése a háznak,régen Digis voltam mindig.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!