A pénztárosok miért darálják az árut mint az őrült?
Sok válaszoló félreértette a kérdezőt és azt hitte amiatt panaszkodik hogy gyors a pénztáros. Nem ez a gond, hanem ha olyan gyors amit már nem lehet követni pakolással - holott nem a vevő van a pénztárosért, hanem fordítva.
Mostanában rendszeresen megtörténik velem is, hogy a pénztáros kifejezetten szemétkedik. Senki nincs mögöttem, egyedül vagyok és kérem hogy előbb hadd pakoljak fel mindent majd utána kezdjen, hogy tudja pakolni. Ennek ellenére rendszeresen elkezdik amikor még a felét sem raktam fel, majd türelmetlenkednek a fizetésnél is - holott mg mindig nincs más a pénztárnál. Vagy volt hogy direkt megkértem a pénztárost hogy kicsit lassabban csinálja mert nem tudom elpakolni és már neki sem volt hová tennie, de akkor is dobálta a tetejére hogy csúszkáljanak le a dolgok. Aztán még be is szólt valamit közben.
És nem, nem arról van szó hogy ne lett volna meg a percenkénti 25 termék lehúzása ha kicsit lassabban csinálja a dolgokat, mert másnap másik pénztáros tudta olyan sebességgel csinálni hogy nekem is jó volt meg a többi vevőnek sem kellett feleslegesen várnia.
Ezt amúgy nem értem. Az üzletvezetőket. Mintha földönkívüliek lennének. Minek kell termék/percet nézni?
Tesóm dolgozott egy plázában boltban, ott is ez volt: a zenének hangosnak kell lennie, mert becsalogatja a vevőket, (engem kifejezetten taszít), és rögtön a vásárló képébe kell mászni és beszélni hozzá.
Nem értem, hogy ezek a fejesek nem járnak vásárolni? Vagy pont ők azok, akiknek bejön ez a hangos, ideges, személyeskedő stílus?
Bajnak ez nem baj, csak várják is meg, míg elpakolom. Ezzel tényleg a vevőnek okoznak stresszt, mert kellemetlenül érzi magát, hogy nem tudja elég gyorsan elpakolni a cuccot, és szinte lökik tovább a futószalagon a vevőt is.
De ha minden gond nélkül meg tudják várni, míg elpakolom (nem pakolok lassan), és emiatt nem morognak rám, akkor oké.
És a következő vevő cuccait még ne dobálja rá az enyémre, amíg nem végeztem, mert ha az övét is elteszem véletlenül, akkor én leszek a hibás.
Szóval kicsit ésszerűbben kéne az üzletvezetőknek is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!