Kezdőoldal » Emberek » Barátok, barátságok » Nincsenek barátaim az egyeteme...

Nincsenek barátaim az egyetemen, nem is lesznek?

Figyelt kérdés
Első féléves hallgató vagyok levelező szakon, és alapvetően extrovertált vagyok a gimnáziumban nagyon sok barátom volt akik meg is maradtak, de reméltem hogy az egyetemen tiszta lappal kezdhetek és sok új nézőpontú embert, új társaságokat ismerhetek meg. Sajnos ez nem így alakult, nagyon próbálkozom beszélgetni azokkal az emberekkel akikkel együtt vizsgázunk vagy együtt járunk órákra, de pár felszínes csevelyen kívül nem megyek sajnos semmire. Próbáltam nappalis programokra is járni, de a kocsma túrákon sem lett maradandó barátságom. Volt már valaki aki járt hasonlóan idén ? Jövőre szeretnék átjelentkezni nappalira, és tartok attól hogy teljesen egyedül maradok majd.
ma 05:37
 1/4 anonim ***** válasza:
86%

Ne haragudj, hogy így mondom, de levelező felnőtt emberek járnak munka mellett, sokszor családjuk is van, házasok stb, de az szinte biztos, hogy van már kialakult baráti körük, nem bratyizni mennek az órákra.

Nappali programokon meg nem ismer senki, így nehezebb. De szerintem ha nappalira fogsz járni, sokkal jobban érzed majd magad és könnyebben mehet a barátkozás is, mert nyitottabbak az emberek. A levelezőre gyanítom, nem is a korosztályod jár többnyire, hanem jóval idősebbek.

ma 06:18
 2/4 A kérdező kommentje:
Sajnos dolgoznom kell még idén amíg nincs lakótársam hogy tudjam fizetni a lakbért, a legjobb barátnőm csak jövőre költözik fel Szegedről úgyhogy sajnos addig nincs más választásom.
ma 06:37
 3/4 anonim ***** válasza:
0%
Felnőtt ember vagy, miért akarsz onnan barátokat? Ugye tudod, hogy az iskola után ezek a "barátságok" úgyis megszűnnek? Inkább keress a hobbi társakat. Akikkel közös az érdeklődésetek. Tapasztalatom szerint az ilyen "barát" tartósabb, mert közös a dilitek.
ma 08:03
 4/4 anonim ***** válasza:
Mehetnél koliba is, az rengeteget dob a szociális életen általában.
ma 08:19

Kapcsolódó kérdések: