Hogy lehet kíméletesen de mégis hatásosan leszerelni egy állandóan panaszkodó, drámázó embert?
Konkrétan egy rohadt idegesítő ember. De sajnos érdekek miatt mégis beszélnem kell vele. Napi 3x változik a hangulata, és ha valami nem tetszik neki akkor elkezdi az üzenetokádást (rengeteg üzenet vár chaten, mikor megnyitom ami panaszkodás, kérdőre vonás, dráma, siránkozás, bocsánatkérés és ezeknek a variálása…
Igazából nem lehetek nyíltan tahó vagy vulgáris vele, de már elkezdtem flegma lenni meg tőszavas válaszokat adni neki..
plusz állandóan a bajaival jön meg egy ilyen után 10x bocsánatot kér de igazából leszarnám azt is ha meg se szólalna többé csak igénybevenné azt amiből neki van haszna, én meg teljesíteném az eredeti megállapodást, ami nem erről szólt hogy olvasnom kell az ómagyar mária siralmat kb.
Aztán pár óra múlva jaj de nagyon boldog vagyok aztán meg megint ez. Szívem szerint a bús pi…ba küldeném el, aztán tiltanám mindenhonnan, de sajnos ez még nem lehetséges.
Milyen módszerekkel vagy szavakkal lehet leépíteni egy ilyen embert?
Ja ő “férfi” (sajnos annak kell nevezzem de a szememben inkább valami siklónyavalyás😅) én meg nő vagyok….
Ötlet?
25/n
Ismerem ezt a típust.
Én megkérdeztem az illetőt, hogy mit gondol, mi a célja köztünk ennek a beszélgetésnek. Mit szeretne kihozni belőle, mert esküszöm nem értem.
Aztán ha normálisan válaszol, felajánlom, hogy ajánlok neki egy jó szakembert, ha nem, akkor meg megmondom, hogy remélem tudja, hogy sem képesítésem, sem kapacitásom nincs erre és az előzményeket elnézve sajnos nem is szokott eredményre vezetni, szóval bocsi, de én ebben inkább nem lennék partner.
A stílusod alapján én azt gondoltam, férfi vagy. És a panaszkodó pedig nő.
Próbáld vele ugyanazt, amit ő tesz. Áraszd el hasonló mániás-depressziós üzenetekkel. Akkor talán visszavesz, mert ő magáról szeret írni, nem neked válaszolni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!