Baleseti garancia tv-re? Van aki jártas ebben a témában és van tapasztalata?
(Tegnap kiírtam egy kérdést, de mivel a kérdésem most másra vonatkozik, így új kérdést írtam ki)
Nos, van egy pár hónapos Samsung Smart TV-m. Sajnálatos módon baleset érte és betört a kijelzőpanelje.
Néztem, hogy vásárláskor kötöttem egy BusinessBox EXCLUSIVE Vásárlói gondoskodást rá. 2 év garancia.
Olvastam az interneten több olyan esetet, hogy nem kötöttek rá ilyenfajta biztosítást és nem tudtak már mit tenni a frissen vett tv-vel.
Persze, tudom nem úgy megy, hogy ingyen kicserélik, de még is hogy működik ez? Mit is takar pontosan? Olvastam de nem annyira tiszta.
Sajnos felhívni nem tudom őket, majd csak hétfőn, így vettem a bátorságot és kiírtam a kérdést, hátha tud valaki segíteni és hátha van valakinek tapasztalata ezen a téren.
Viszont ha fizetni is kell érte, akkor "csak" 25 ezer Ft-ot?
(még mindig olcsóbb mint egy új tv)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!