Ilyenkor mit tehetek?

Figyelt kérdés
Vásároltam az euronics webshop-ba egy 100E Ft-s tv-t amit pont ma egy hete kaptam meg. Tegnap délután egy csík keresztbe és egy másik vízszintesen lett látható széltől szélig. Felhívtam az ügyfélszolgálatot. Adtak egy számot mely a gyártó szervizé. Felhívtam őket, majd közölték nekik semmi közük hozzá a vásárlástól számított 14 napig, ugyanis addig van elállási jogom, így éljek azzal. Visszahívtam az euronicsot és elmondtam ezt, majd közölték hogy a hibás terméket 72 óráig cserélik ki, és ilyenkor nincs 14 napos elállási jogom mivel hibás a tv. Azt mondták kuldjek eamail-be képet a csíkokról és továbbítják az illetékes vezetőnek aki majd eldönti hogy kicserélik e. Azt ígérte, hogy hétfőig hívnak a válasszal. Tényleg ez a helyes eljárás ilyen helyzetben? Nem kérhetem a cserét egy 100E Ft-os 6 napos tv-nek?

2017. dec. 8. 21:16
 1/2 anonim válasza:
De kérheted. Én minimosógépet rendeltem az emag- tól. Folyt belőle a víz. Kicserélték szó nélkül. A csere termék is folyt. Utána visszakértem az árát. Annyi kellemetlenség volt, hogy nekem kellett bevinni de szó nélkül visszaadták. Ha nincs semmi baja úgy tudom akkor is elállhatsz a vásátlástól a neten rendelt terméknél. Ha hibás meg nem is kérdéses a dolog. Ne hagyd magad!
2017. dec. 8. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim válasza:

[link]


Megtaláltam neked. 14 nap az elállási jog. Indokolni sem kell.

2017. dec. 8. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!