Hogyan cseréltessem ki a fülhallgatómat, ha véletlenül kimostam és tönkrement?
szokott lenni ilyenekre is garancia, cseréltünk már vissza gyárilag hibás fülest media marktban (recsegett az egyik fele), viszont ilyen user errorra nem vonatkozik a garancia (ha csak nem biztosítás :D )
ha emailben már megtudtad ezt az információt, akkor mit vársz?
persze lehet trükközni, hogy a saját hibádat máson tudd elverni, de ehhez tanácsot kell kérni? :D
Még mindig várom az okos válaszokat. Van valami kiskapu, amire rá lehet fogni, hogy attól ment tönkre?
Honnan jönnek rá, hogy kimostam?
lol
már csak kíváncsiságból, milyen értékű volt a füles?
Több, mint 250e Ft, csak hogy teljes mértékben kielégítsük a kárörvendési hajlamod!
De am. minek írogatnak ilyenek ide?
na most ha te kimosol egy ilyen értékű cuccot, akkor nem én vagyok a hülye
"viszont ilyen user errorra nem vonatkozik a garancia"
ez a válaszom még mindig
ugyanakkor számomra felháborító, különösen ilyen értékű cuccnál, hogy a saját hibádat másokra, ez esetben a garanciával a gyártóra akarod kenni, és ebben itt cinkosokat keresel, és ugye merül fel itt is a kérdés, hogy miért írogatnak ide ilyenek (mint te).
egyébként ha nem hülye a szerviz, simán rájön, hogy át akarod baszni (márpedig drága cuccoknál különösen figyelnek erre, el akarják kerülni a veszteséget)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!