Milyen indokkal vennének vissza egy monitort úgy, hogy levásárlást vagy visszafizetést ajánlanak fel?
Figyelt kérdés
A monitornak egyetlen valódi hibája van, mégpedig az, hogy a széleken minimálisan be van nyomódva az LCD és ezért ott rondán világít a képernyő. A többi hibája a minőségéből ered, tehát nem garanciális. Ti mit mondanátok, ha egy ilyen monitort (ami semmilyen szinten nem felel meg az elvárásaitoknak) vissza akarnátok vinni?2014. dec. 14. 14:53
1/6 anonim válasza:
Nem fogják visszavenni, simán lepattintanak azzal a dumával, hogy te nyomtad be
2/6 anonim válasza:
Én annyit mondok, hogy ha megteheted, akkor vidd be, és ott kiderül. Van ahol szinte semmire nem vállalnak garanciát, de jártam már úgy is, hogy vállaltak garanciát olyan cuccra, ami miattam ment tönkre.
3/6 A kérdező kommentje:
Még akár az is lehet, hogy én nyomtam be (töröltem már le). Nade akkor meg az a baj, hogy ennyitől benyomódik? Megintcsak az ő hibájuk.
2014. dec. 15. 17:39
4/6 anonim válasza:
Miért lenne az ő hibájuk? Te nyomtad be, ha véletlen, ha szándékosan. És hidd el, ezt ők is így gondolják.
5/6 A kérdező kommentje:
Nem szabadna benyomódnia egy letörléstől. De az tény, hogy bármire rá tudják, fogni, hogy az én hibám. Még akkor is, ha ordít róla, hogy nem.
2014. dec. 15. 22:49
6/6 anonim válasza:
Attól, hogy nem szabadna, még benyomódott... De ha kaptál garancialevelet, ott le írja, hogy mire vállalnak garanciát, és mire nem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!