Küldene egy DPS HD60-hoz tartozó FW-packetet valaki? Lent kifejtem miért. DPS HD 60

Figyelt kérdés

Elég speciális téma, de a szervíznek küldtem egy ilyen levelet, és b..tak rá válaszolni... :)

Szóval a helyzet a következő:



2013. június 15-én vásároltam egy DPS HD60 típusú készüléket a budaörsi Auchan áruházban.


Sajnos nem találtam a gyártó hivatalos weboldalát, és a legtöbb fórum sem nyújtott kellő segítséget, így kénytelen vagyok a hivatalos márkaszervizhez fordulni, azaz Önökhöz.


A problémám a következő lenne:

A beltéri egységet a multimédia lejátszási tulajdonságai miatt (is) választottam.

Viszont:

- Az .mkv kiterjesztésű fájlokat lejátsza a készülék, azonban a hozzá tartozó feliratot, legyen az .srt , .ass. vagy .sub kiterjesztésű, egyszerűen nem hajlandó az eszköz kezelni!!!

- Ha viszontaz mkv konténertulajdonságait kihasználva

"belerakom" a feliratot az mkv fájlba, egyszerűen a magyar ékezetes karaktereket nem kezeli (iso8859-2, utf-8, windows-1250 , az eredmény ugyanaz). Tehát maga a felirat élvezhetetlen lesz.

- Az mp4 fájlok lejátszásával semmi problémát nem tapasztaltam, külső feliratfájlt azonnal felismeri.

- Az avi fájlok lejátszásánál sincs probléma, viszont az eszköznél kodekproblémák lehetnek ugyanis nem mindegyik avi kiterjesztésű fájlt hajlandó lejátszani, tehát a leggyakoribb fájlkiterjesztést tekintve az eszköz eléggé válogatós...


Ezt a fent megállapított négy pontot már több mint 15 napja tesztelem, az eredmény ugyanaz, több forrásból származó fájllal is próbálkoztam.


Tekintve, hogy én is elektronikai cégnél dolgozom, tehát azért van rálátásom a területre, én az FW-packet-re gyanakszom. Próbáltam frissítéseket keresni az eszközhöz, mert vagy a szoftver elavult, vagy helytelenül működik, de nem találtam. Külföldi oldalakon sem.


Ehhez kérnék segítséget, ha módjukban áll, mellékletként egy FW-packet frissítést a kért eszközhöz.


Viszont ha helytelenül állapítottam meg a probléma okát, szívesen várom tanácsukat, hogy egyáltalán szériahibáról van-e szó, vagy ez nálam egy egyedi probléma.


Köszönettel



2013. júl. 10. 11:38
 1/2 anonim ***** válasza:

Biztos jó röhögtek a leveleden,hogy nézd már okostojás.

Vettél egy olcsó gagyi tunert amire olyan elvárásaid vannak mint egy drágábbra. Ha a jellemzői között nincs a felirat támogatás akkor miről beszélsz?

2013. júl. 10. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Van a jellemzők közt felirattámogatást, átnéztem a terméket rendesen, mielőtt megvettem volna... De remélem azért megérted azt hogy egy szoftverfrissítés miatt (AMIT UGYE A GYÁRTÓ KÖTELES KITENNI A WEBLAPJÁN!), nem fogok visszaballagni az Auchanba, várni két hetet amig eljuttatják a szervízhez, ráraknak két perc alatt egy új FW-packetet és visszaküldik... Ez kb. 4 hét lenne.
2013. júl. 11. 11:32

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!