Katherina23 kérdése:
A hangfalam 4 napja nem szól. Nem a hangfal a hibás, mivel fejhallgatóval ugyanúgy nem szól. Letöltöttem már mindenféle audio driver-t, úgy se jó. Ha megnyitom a start-vezérlőpult-hangok és audioeszközöket azt írja h nincs hangeszköz. Mit tegyek?
Figyelt kérdés
A gépem típusa: Dell Alaplap
neve: Dell OptiPlex GX520
Az óra mellől eltűnt a hang ikon.
2013. febr. 24. 14:35
1/2 anonim válasza:
Újra kell telepíteni a hangkártyát, amit most telepítettél azt töröld le, ez a jó hozzá :
Analog Devices ADI 198x Integrated Audio, v.5.12.01.5246, A23
2/2 A kérdező kommentje:
óye sikerült köszönöm szépen:)
2013. márc. 7. 17:58
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!