Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Milyen a UPC? Jobb mint a T-Home?

Milyen a UPC? Jobb mint a T-Home?

Figyelt kérdés
Jelenleg T-Home-os előfizető vagyok, tv, internet, telefon egyben. A magas árak miatt szeretnék váltani, de nem tudom, hogy megéri-e a UPC-re. Jelenleg árban mindenképpen megérné, mert az e havi számlám is 15 ezer forint körül mozog, míg a UPC-nek a Sokcsatornás csomag "csak" 7700 forint lenne. Voltak a UPC-vel problémák? Szóval arra lennék kíváncsi, hogy megérné-e, nem csak anyagilag?!

2012. okt. 24. 09:12
 1/7 anonim ***** válasza:

ugyanúgy nincs az upc-vel sem már gond,mint pl a té-vel,illetve nem az jellemző,hogy mindennaposak lennének a gondok,

semmivel sem rosszabb szolgáltató az UPC,mit bármelyik másik,

nekünk két helyen,(apóséknál is és itthon) UPC van,de nincs rá panasz,

2012. okt. 24. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim válasza:
Nekem upc van, nincsen vele olyan gond, ami máshol ne fordulhatna elő. Egyedül az internettel voltak eleinte gondok, de amikor csomagot váltottunk és kaptunk új modemet, minden probléma megszűnt.
2012. okt. 24. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat. Akkor valóban érdemes átgondolni a váltást.
2012. okt. 25. 07:19
 4/7 Nadetényleg ***** válasza:
Meg még megújíthatod a szerződésedet a T-vel. Biztos lemennek árban, ha rájuk pirítasz, hogy milyen drágák a UPC-hez képest és te különben elmész.
2012. okt. 25. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 Alaque válasza:

Előre is elnézést kérek a UPC-től (na jó, tőlük nem), és mindenkitől, aki szereti őket, ha az alábbiakban a megszokottnál kissé élesebb hangszínt ütnék meg!


A UPC-t még az ellenségemnek sem kívánnám. Sajnos a lakóhelyünkön csak ez a - elnézést a kifejezésért, de nem találok jobb szavakat - semmirevaló fos az elérhető, így meg van kötve a kezünk. Viszont amint megjelenik az utcánkban akár a T, akár a Digi - vagy felőlem jöhet egy pakisztáni kisiparos palából tákolt műholdja is, amit csúzlival lőtt ki az égbe -, még aznap gondolkodás nélkül váltani fogunk. Senkinek sem ajánlom a UPC-t! SENKINEK.


Sajnálatos módon olykor előfordul, hogy arra lesz figyelmes az előFIZETŐ, hogy nem elérhető az internetkapcsolat. Ez természetesen előfordul, nincs mit tenni, még a legjobb családban is. Ilyenkor az előfizető leül a UPC setup box-szal összekötött TV elé, hogy megnézze a kis Barátok köztjét (vagy az egyéb, választott, népnevelő célzatú audiovizuális moslékát), amíg központilag orvosolják a problémát, de meglepődve tapasztalja, hogy nincs TV-adás. Ilyenkor az előfizető a UPC vezetékes telefonhoz lép, hogy tárcsázza a 1221-et (ez a UCP nonstop - értsd: éjjel nappal hívható - ügyfélszolgálatának telefonszáma). Jobb esetben ilyenkor az ember fél-háromnegyedóra alatt 17-32 alkalommal meghallgathatja, hogy "az előrelátható várakozási idő több, mint 10 perc", majd kapcsolnak egy készséges ügyintézőt, aki két pasziánszleosztás közt hajlandó szakítani pár percet a kedves előfizetőre, rosszabb esetben pedig süket a telefon, mint egy szerencsétlen fanatikus, aki harminc éven át hetente az első sorban állva hallgatott végig egy három órás AC-DC koncertet. Ilyenkor az előfizető saját költségén felhívhatja mobiltelefonjáról az ügyfélszolgálatot, ahol fél-háromnegyedóra alatt 17-32 alkalommal meghallgathatja, hogy "az előrelátható várakozási idő több, mint 10 perc". Na jó, azért ilyen eddig konkrétan csak egyszer történt.


Az nyilván nem elvárható egy közép-kelet-európai - vagy inkább észak-észak-balkáni - ország első számú TV-, internet- és telefonszolgáltatójától, hogy az ügyfélszolgálatuk bármiféle színvonalat produkáljon - hiszen nem csodálom, hogy egy-egy ügyintéző kapcsolására jó esetben negyed, rosszabb esetben több mint egy egész órát kell várni, mikor maga a szolgáltatás egy nagy tócsa híg macskafosnál is leírhatatlanul gusztustalanabb, kriminális undormány, ezért a vonalak az elégedetlen előfizetők véget nem érő áradata miatt nyilván folyton foglaltak -, viszont a 25 Mbps letöltési sebességhez tartozó 1,5 Mbps (nem viccelek, EGY EGÉSZ ÖT TIZED MEGABIT PER SZEKUNDUM!!!) feltöltési sebesség szerény véleményem szerint túlmutat a "hiszem, ha látom" kategóriáján, ugyanis hiába látom, az agyam (mely bizonyára egy modern, európai színvonalú szolgáltatásról és országról szövöget hiú ábrándokat) nem hajlandó felfogni, hogy a 21. kibasszott században egy szolgáltató monopolhelyzetével visszaélve ilyen gyalázatot megengedhet és meg mer engedni magának.


Egy 300 KB-os fáljt igyekeztem az imént feltölteni a Gmail-fiókomba, de ahogy megláttam araszolni a bitkolbászt, óhatatlanul is általános iskolás éveim jutottak eszembe, mikor is az iskolai ADSL internet még valami elképesztően nagy dobás volt. Na én kb. akkor láttam legutóbb ilyet.


Egy szó mint száz: büntetni lehet ezzel az ocsmánysággal, amivel "szolgáltatás" címszó alatt kibassszák az ember szemét.


Még egyszer bocsánatot kérek mindenkitől, akinek a lelkivilágába beletiportam hozzászólásommal. Kivéve a UPC-t. Ők legyenek szívesek magukra venni, és qrvára mélyen elgondolkodni, hogy mégis mi a szart képzelnek magukról és az előfizetőikről.

2012. nov. 1. 00:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim válasza:
100%
Alaque válaszával teljesen egyetértek. De én cifrább dolgokat is megéltem az UPC-vel és szintén arra várok, hogy a Digi végre kiépítse a hálózatot, ha egyszer sikerül, mert elutasították az engedély iránti kérelmüket. Naponta többször leszakadunk a netről és csak pénzért hajlandóak kijavítani a saját hálózatukban lévő hibát. A szerelőjük egy ősbunkó. Mikor kijött bekötni elkezdett őrjöngeni, engem mindennek lehordott. Az ügyfélszolgálatuk nem ér semmit, hiába jelezzük a problémát, nem érdekli őket. Sajnos mi is bele vagyunk kényszerítve, hogy velük szerződjünk, egyébként soha az életben nem tettem volna be a lábam az irodájukba. Ott is csak a cirkusz volt, nem engedték, hogy új szerződést kössek, kényszerítettek, hogy az előző tulajdonos előfizetését vegyem át, mert különben nagyobb felárért adták volna a szolgáltatást. Az akciók pedig hazugságok, csak az tudja igénybe venni - mint tegnap kiderült - aki még plusz egy hónapot kifizet és majd valamikor jóváírják neki az összeget, ha jóváírják. Nem részletezem, egyszóval hazudnak folyamatosan és az emberből minél több pénzt akarnak kihúzni. 5 napig fizetnem kellett előre és nem volt egyáltalán szolgáltatás és utólag sem írták jóvá. A Digit tartom a legjobbnak, az előző lakásunkban is az volt, nagyon meg voltunk elégedve és persze nagyon olcsó volt.
2012. nov. 1. 17:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 Alaque válasza:

Ja igen, azt ki is felejtettem, hogy a setup box, amit a tévéhez adnak állandóan szarakodik. De ez csak szépséghiba. Múltkor bementünk az üzletünkbe, hogy nagyobb TV-csomagra váltsunk, több csatornával. Közölték, hogy nem lehet, nem járt le még a szerződés! :D Hát hülyék ezek? Igen, hülyék. Azt még megérteném, hogy olcsóbbra nem lehet váltani, na de drágábbra sem? Nem tudom, hogy hol élnek ezek. Aztán nagy nehezen, valami kiskaput kihasználva megoldotta nekünk a kedves ügyintéző (tényleg kedves volt, és ez egyike volt a UPC-vel kapcsolatos féltucat pozitív élménynek), hogy magasabb csomagba léphessünk.


Legutóbb, mikor kibukott ez a feltöltéses dolog (miután száz darab képet majd egy óra volt feltölteni Facebookra), felhívtuk az ügyfélszolgálatukat, hogy ez mégis miért van, mikor a Diginél is és a T-nél is sokszorosa a feltöltés a UPC-snek, az árak meg a fele-háromnegyede körül mozognak, erre közölte az ügyintéző (miután jó fél órát hallgattuk, hogy az előrelátható várakozási idő több, mint tíz perc, vasárnap délután hat órakor, holott nulla-huszonnégyes ügyfélszolgálatuk van, tehát vasárnap hajnali fél négykor is pattanniuk kéne a telefonhoz, hogy azt a hat darab ügyfelet, akik önszántukból őket választanák, valahogy megpróbálják megtartani maguknak, na de mindegy, ők is biztos tudják, hogy ilyen ügyfelek már nincsenek, ugyanis az országnak kollektíve tele van a fassza velük, és úgyis mindenki csak azért hívja őket, hogy elmesélje, hogy micsoda egy sszar, amit szolgáltatásnak csúfolva lenyomnak az ember torkán, úgyhogy úgy gondolják, ott rohadjanak meg, ha dolgozni kell, de nincs internetjük, legközelebb majd meggondolják, kivel szerződnek le muhahaha), hogy egy átlagos felhasználónak NINCS SZÜKSÉGE nagyobb feltöltésre!!! Megmondják nekem, hogy mekkora feltöltésre van szükségem. Mert ők jobban tudják. Mert ők szívességet tesznek azzal, hogy a pénzemért adnak valamit.


Lényeg a lényeg, megkérdeztük, hogy mennyibe kerülne egy olyan csomagra átváltani, ahol a feltöltési sebesség felveszi a versenyt, vagy legalábbis egy lapon említhető a másik két szolgáltatóéval, erre közölték, hogy nem jár plusz költséggel, csak megújul a két éves hűségnyilatkozat, de ne fáradjunk, mert amúgy sincs náluk elfogadható feltöltési sebesség egyik lakossági csomagban sem, a magasabb feltöltések csak magáncégeknek elérhetők, hiszen a lakosságnak nyilván torrentezésre kell a feltöltés, Skype-on beszélgetni, saját szellemi tulajdonukat internetes tárhelyekre feltölteni nyilván csak a magáncégek szoktak. Minek egyáltalán szellemi tulajdon a lakosságnak, nem is értem.


Remélem, a Digi valahogy minél hamarabb megszerzi az engedélyeket a hálózat kiépítésére azokon a helyeken, ahol a UPC-nek le van vajazva (ki tudja, mennyire törvényes módszerekkel, semmi jót nem nézek ugyanis ki belőlük), hogy senki más ne szolgáltathasson ott, és kifüstölik ezt az egész fostos, naplopó, semmirekellő bagázst úgy, ahogy vannak, tévéstül, netestül, telefonostul, irodástul, ügyfélszolgálatostul, mindenestül. Nem szoktam így elragadtatni magam, pláne netes fórumokon, de erre csak annyit tudok mondani, hogy rohadjanak meg.

2012. nov. 11. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!