Garancia termék csere esetén újabb 1 év, vagy pedig folytatódik?
Tegyük fel, 1 éves garancia van a termékre, a vásárlás után 4 hónappal meghibásodik, kicserélik egy újra. Akkor arra ismét 1 évtől indul a garancia, vagy pedig folytatódik a maradék 8 hónapra már csak?
Illetve, ha csere helyett javítják a terméket, akkor mi a helyzet a garanciával, folytatódik vagy újra 1 év?
Ertelemszeruen nem nullazodhat garancia idotartam
de van egy leirasa ennek abban le van irva
adott garanciaztatas utan is megadhatjak ha es hogyan valtozott a garancia idotartam
peldaul arra az esetre ha te tenyleg akar par hettel elotte vagy akar pont gari ido vegen adod le
a gariszervizre is kell valamenyi garancia
ha te hibasan kapnad visza es tehat gari sincs ra a cserere/szervizre vallalniuk kell valamenyit, ez minimalis persze nem evekrol van szo 1 honap alatti altalaban
"nem értem a jognyelvet, kérlek a kérdést válaszold meg ezek alapján amit küldtél :("
Le van írva.
Nem lehet rövidebb a javítás vagy csere miatt mint az eredeti, a vásárlástól, vagy átvételtől számított.
Az, hogy neked mi indul újra és mennyi ideig, az ettől független.
"De nem ez a kérdés #4, #6."
Igazad van, ez a válasz a kérdésre.
A garanciaidő kötelezően csak a szerviz idővel hosszabbodik.
Ha cserélnek, akkor nem kötelezően hosszabbodik.
Ha hosszabbodik akármilyen okból, örülhetsz.
Ha olyan terméked van, amit az utolsó héten cserélnek, akkor a kötelező gari egy hétig tart, amíg az eredeti termékre lett volna érvényes.
Ha mégis kapsz plusz garit, az ajándék. Mondjuk pl. kijelzőt cserélnek a mobilon, akkor a kijelző lesz garis még, de a készülékre már nem vonatkozik kötelezően.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!