Mitől áll le folyton a TV-n játszott felvétel?
Nem ártott volna pontos TV típus se (márkanév, típus, azonosítójel stb). Nézd meg a beállításoknál nem tudsz-e letölteni firmware frissítést netről, ha igen, akkor azt tedd fel.
Hova van bedugva? Ha hosszabbító/elosztó, akkor mi van még mellé dugva? Hosszabbítónál, ha boltit veszel, általában vékony benne a kábel és nem bírja a terhelést több eszköztől. Nálam pl házilag összerakott hosszabbító/elosztó van, de ez 1,5 mm-es 3eres kábel, sose volt vele gond. Ha boltit veszel, ahol ha szerencséd van lesz benne 0,8mm-es kábel, na az gond.
Húzd ki a konnektorból a TV-t, várj 1-2 percet, majd dugd vissza. Ha nem segít, indítsd újra a smart hub-ot. Menu > Settings > Support > Self diagnosis > Reset the Smart Hub. Ha ez se segít, akkor érdemes megnézni hova van bedugva.
Jah ezért mondtam hogy sokminden kimaradt :D
Valszeg a tv-d egy szar. De az is lehet hogy a pendrive (is) az és lassú. Túl nagy a videó mérete. stb. ezernyi okat lehet amit próbálgatással kell kiszűrni.
Az a gond, hogy sokan bedőlnek a raklámoknak, hogy nézzél pendrájvról, merevlemezről akármit, csak okostévé kell hozzá! De azt már nem mondják el a rklámban, hogy még a komolyabb okostv-k is nagyon buták egy számítógéphez képest. Nem szabad elvárni ugyanazt amit egy laptoptól...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!