Hogyan tudok otthon felvenni saját magam által játszott zenét?
Figyelt kérdés
Milyen programmal tudom jó minőségben felvenni, és vágni azt amit az elektromos gitáromon, és elektromos dobomon játszok fel? A cubase-t ajánlották nekem, de az nem engedi hogy felvegyek, mert alaplapra integrált hangkártya van csak a gépemben. Milyen hangkártyát ajánlotok? Eddig audacityvel próbálkoztam, de nem valami jó zeneszerkesztő program, és nem tudom miért de ha az erősítőből dugom be a gitárt a gépbe, akkor valami eszméletlen zajt vesz fel és nagyon halk maga a gitár. Kezdő vagyok a stúdiózásban, és nincsenek millióim erre, szóval valami viszonylag olcsó (50 000 forint alatti) megoldást várnék. köszönöm!2016. febr. 16. 16:42
1/5 anonim válasza:
Próbáld a Sony Vegas Pro-t. :) Nekem am. jó az audacity.
2/5 A kérdező kommentje:
nekem valamiért elcsúsznak a hangsávok, és olyan mintha a dobot fél/1 ütemmel később játszanám pedig miközben játszom teljesen jó. Csúsztatni meg valamiért nem tudom a sávokat. :/ A háttérzajt a gitárból hogyan oldhatnám meg?
2016. febr. 16. 18:23
3/5 A kérdező kommentje:
A vegas am nem videószerkesztő? Én valami olyasmi programot keresnék ami a garage bandhez hasonló, csak pc-re
2016. febr. 16. 18:24
4/5 anonim válasza:
Én csak a sony vegast vágom, régen használtam, igaz én tényleg a koncertfelvételeket vágtam meg vele meg ilyesmi, de egy ismerősöm azt használta zenéket felvenni. Nekem működik az audacity, nem csúszik, de én nem is dobolok mondjuk (gitár+ének), so nem tudom, próbáld ki a sony vegast mert tényleg nem emlékszem már milyen opciók vanak benne, aztán kiderül, ncore-on fent van :D
5/5 anonim válasza:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu