Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Külföldön vásárolt műszaki...

Külföldön vásárolt műszaki cikket kaptam. Ha problémám van vele akkor azt csak oda van "jogom" visszavinni ahol vették, vagy itt belföldön is lehetőségem van a garanciális problémát jelenteni?

Figyelt kérdés

Ilyen headsetet kaptam amúgy, vmi kábeltörés lehet vagy ilyesmi, nincs hang a bal részében...


*****



* Automatikusan eltávolított tartalom.
2008. dec. 14. 21:13
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:

Ha egy magára valamit is adó cég és annak egy magyarországi képviselete,illetve szervize van ez ügyben,akkor 100% hogy garanciában is megjavitják!


Ez nálunk (szervizünkben) mindennapos eset:a világ másik végén vásárolt kamera stb...


Igaz,hogy legalább a vásárlási blokkot,vagy számlát kell bemutatni.


Sok embernek hihetetlen,de a garanciális munkáért is fizetnek,csak nem az ügyfél,hanem a gyár ,vagy a forgalmazó.Tehát nem érdeke az ügyfelet elküldeni,az egyébként sem jó politika...


Eltekintve persze a PRC eredetű termékektől!

(Peoples Republic of China)

2008. dec. 15. 17:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 A kérdező kommentje:
hát a blokk már nem hiszem, hogy meg van, csak a garanciajegy, vagy az nem elég?
2008. dec. 15. 18:05
 13/16 anonim ***** válasza:
A garanciajegyre rá van írva a vásárlás dátuma, helye? Mert az én számítógépem garanciajegyén rajta van, és ezért elég az.
2008. dec. 15. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 A kérdező kommentje:

a vásárlás helye és dátuma nincsen, viszont magyarul az van írva, hogy 2 év jótállás van rá.

mivel sztem még nem is volt 2 évvel ezelőtt ilyen termék csak elfogadják.

2008. dec. 15. 20:58
 15/16 A kérdező kommentje:

végül is felhívtam a logitechet, azt mondták vágjam le a headset végét, az usb csatlakozót és küldjem el egy németországi címre, beraktam egy borítékba és később feladtam, azt mondta a fickó cserébe küldenek egy logitech clearchat comfortot, hát mit mondhattam volna, azt hogy oké

de később utánanéztem ennek és láttam egy logitech clearchat pro-t, na írtam egy cetlit a borítékba amibe az usb csatit raktam, hogy "a kollégájuk egy clearchat comfortot ajánlott, én viszont jobban örülnék egy clearchat pro-nak" (ezt persze németül), de azért hogy biztos legyen ma felhívtam a logiteches fickót akivel beszéltem tegnap, erre azt mondja hogy már elküldték a megrendelőlapot, úgyhogy azt fognak küldeni, megkérdeztem hogy nem lehetne még is, erre azt mondta nem mivel ez árban nem igen egyezik meg... megnéztem neten az usb headset a legdrágább, aztán jön 8 ezerért a pro, 7 ezerért a comfort


szerintetek akkor most melyiket fogják küldeni?

2008. dec. 30. 22:21
 16/16 A kérdező kommentje:
valaki vegye már észre hogy írtam :)
2009. jan. 1. 19:51
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!