Külföldön vásárolt műszaki cikket kaptam. Ha problémám van vele akkor azt csak oda van "jogom" visszavinni ahol vették, vagy itt belföldön is lehetőségem van a garanciális problémát jelenteni?
Ilyen headsetet kaptam amúgy, vmi kábeltörés lehet vagy ilyesmi, nincs hang a bal részében...
*****
* Automatikusan eltávolított tartalom.
Ha van a cégnek magyarországi szervize, próbáld elvinni oda, mondd el nekik, mi a gondod, nem biztos, hogy neked ki kell menni, ha nemzetközi hálózat, lehet, hogy elintézik ők a kivitelt.
Azért mondom, mert nekem most a számítógépem hangkártyáját külföldre vitték garanciális cserére. Pedig én ezt a teljes gépet itt, Magyarországon vásároltam, csak épp a hangkártyája garanciális cseréjét külföldön végzik, nem itthon. Hogy miért, azt nem tudom.
Szerintem keress rá a cégre, neten vszleg találsz információt róluk, nézd meg, van-e magyar kirendeltségük, és vidd be oda, ők megmondják, mit lehet csinálni. Papírja legyen meg. Te kaptad, nem te vetted, talán nem kell neked kivándorolnod.
Külföldön vásárolt cikkekre garanciális ellátási kötelezettség általában nincsen
Ettől függetlenül egyes gyártók vállalhatják ezt termékeikre de ugyanúgy számla és jótállási jegy ellenében tudod érvényesíteni.
Szerintem max. pénzért megcsinálják neked itthon, vagy a képedbe vágják, hogy ez nem egy ház vagy egy kocsi vegyél újat.
De az jó ötlet, hogy a cég hazai képviseletével vedd fel a kapcsolatot. Főleg ha még érvényes a garancia.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!