Ha kaptam egy headsetet németországból és most problémám van vele akkor azt csak oda van "jogom" visszavinni ahol vették, vagy itt belföldön is lehetőségem van a garanciális problémát jelenteni?
Ilyen headsetet kaptam amúgy, vmi kábeltörés lehet vagy ilyesmi, nincs hang a bal részében...
*****
* Automatikusan eltávolított tartalom.
Ha jól látom, ez egy logitech márkájú headset.
Irány a web, telefonszámok a címen megtalálhatók.
Hívd fel őket és kérdezd meg tőlük.
végül is felhívtam a logitechet, azt mondták vágjam le a headset végét, az usb csatlakozót és küldjem el egy németországi címre, beraktam egy borítékba és később feladtam, azt mondta a fickó cserébe küldenek egy logitech clearchat comfortot, hát mit mondhattam volna, azt hogy oké
de később utánanéztem ennek és láttam egy logitech clearchat pro-t, na írtam egy cetlit a borítékba amibe az usb csatit raktam, hogy "a kollégájuk egy clearchat comfortot ajánlott, én viszont jobban örülnék egy clearchat pro-nak" (ezt persze németül), de azért hogy biztos legyen ma felhívtam a logiteches fickót akivel beszéltem tegnap, erre azt mondja hogy már elküldték a megrendelőlapot, úgyhogy azt fognak küldeni, megkérdeztem hogy nem lehetne még is, erre azt mondta nem mivel ez árban nem igen egyezik meg... megnéztem neten az usb headset a legdrágább, aztán jön 8 ezerért a pro, 7 ezerért a comfort
szerintetek akkor most melyiket fogják küldeni?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!