Samsung Smart tv-n kábelszolgáltatótól) eddig jött a You tube külön csatornán, tegnaptól viszont nem jö, azt írja ki, hogy hálózati hiba...közben pedig a 'rendes' tv-csatornák (adók) jönnek továbbra is. Mi lehet az ok, és a megoldás?
Figyelt kérdés
2021. szept. 29. 12:22
1/7 anonim válasza:
Az adók általában egy Set-Top-Box -ból mennek, pl. HDMI kábelen.
A Youtube pedig magán a TV-n van telepítve, amihez UTP (LAN) kábeles csatlakozás kell a TV és a Router/modem között.
2/7 anonim válasza:
Indítsd újra (áramtalanitás után várj 1 percet, utána adj nekik áramot újra) a tévét és a modemet is.
3/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ. (Sajnos) én csak egy közvetítő vagyok, egy ismerősöm 'küzd' most ezzel a problémával. Azt mondja, hogy nála az internet wifin megy, vagyis a tv és a router/modem között nem UTP (LAN) kábel van, hanem wifin megy a jel. A tv-csatornák pedig vezetéken mennek, ami nem HDMI, hanem kör keresztmetszetű végig, egészen a becsatlakozásig...és konkrétan a becsatlakozás is. A gyanú az, hogy megszűnt aktív lennia tv -be 'beépített' you tube alkalmazás (vannak még ilyen beépített alkalmazások...néhány ..pl. a Netflix..meg ilyenek. Vagyis (állítólag) valahol olvastak korábban olyat, hogy pl. a Samsung okos tv-k nem frissítik automatikusan ezt az alkalmazást, és egyszer csak megszűnik. Nekem is ilyen (csak nagyobb) okos tv-m van, nálam még működik ez az alkalmazás. De, kérdés, lehet-e tenni valamit, vagy meg kell tanulni "együttélni a kialakult helyzettel"?
2021. szept. 29. 14:19
4/7 A kérdező kommentje:
Sajnos, a ki-be kapcsolgatást már végigjátszották, nem oldotta meg a problémát
2021. szept. 29. 14:20
5/7 anonim válasza:
Nem ki-be kapcsolás! Áramtalanítás! Nem ugyanaz!
Kihúzza a dugót a konnektorból, vár 1-2 percet, visszadugja - mindkét eszköznél.
A wifi kapcsolat TV-modem között teljesen jó (ha csak nem változtatták meg a wifi jelszavát, mert akkor a TV-vel is újra kell csatlakozni).
Melyik szolgáltató? (Vodafone tegnap éjszaka - szeptember 27/28 - újította meg a rendszerét, vagy 4-5 email-ben hetekkel előre tájékoztattak a teendőkről esetleges akadozás esetére, ha nem állna be automatikusan a rendszer a változás után) Ügyfélszolgálatot felhívták?
6/7 A kérdező kommentje:
Megkérdezem....
2021. szept. 29. 15:15
7/7 A kérdező kommentje:
Még nem kérdeztem meg, de az biztos, hogy nem vodafonos....vidanet v. ilyesmi vagy digi optikai kábelen megy
2021. szept. 29. 22:13
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!