Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Mit tegyek ha ki volt csomagol...

Mit tegyek ha ki volt csomagolva újonnan vett termék és némileg hibás is? (PS5 kontroller)

Figyelt kérdés

Vettem egy PS5 kontrollert a PS5-öm mellé pluszba és utólag jöttem rá, hogy a termék ki lett csomagolva, mivel amiben a dobozon belül fóliába van becsomagolva a kontroller maga, ki lett szedve, egyszerűen csak a kontroller volt benne csupaszon.

Ráadásul a jobb analóg is fura nekem (kicsit "kattog" vagyis nem olyan sima érzés amikor mozgatom mint amit a géphez kaptam). Egyszer volt szervízben, egy időre el is múlt ez a probléma de most megint előjött.

Ilyenkor mit tehetnék mint fogyasztó? Cserét kérhetnék?



2021. febr. 1. 23:36
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Vidd vissza hogy szerviz utan is rossz maradt (ilyenkor altalaban felajanljak a cseret)
2021. febr. 1. 23:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Amikor ezt a problémád a vásárlás helyén jelezted, mit válaszoltak rá?
2021. febr. 2. 05:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

Nem lehet, hogy újracsomagolt terméket vásároltál?


Mikor vásároltad ha már szervizben is volt?

2021. febr. 2. 07:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%

Ilyenkor azonnal kell jelezni a kifogásokat.


Ha interneten rendelted akkor 2 heted van elállni a vásárlástól, ha boltban vetted akkor minőségi kifogás esetén 3 napon belül cserélik.


Amúgy én nagyon rühellem azokat akik bontott árut adnak el újként

2021. febr. 2. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

Novemberben vásároltam, a PS5 megjelenése előtt, és később tünt fel a probléma amikor rendesen használni kezdtem. Amikor megkérdeztem a bolttól, hogy miért volt kicsomagolva, azt írták, hogy néha ellenőrzési ok miatt megnézik a terméket..

Az egyik Budapesti Sony szervízbe vittem, ott ajánlottak javítást.

2021. febr. 2. 16:26
 6/8 anonim ***** válasza:

Novemberben...

hát akkor ezzel így jártál. Most már senki sem fogja tudni biozonyítani hogy így kaptad, Főleg ha még szervizben is volt - szétszedték, összerakták - innentől bármit mondhat a bolt hogy miért nem veszik vissza.


Semelyik boltban nem nyitnak ki semmit ellenőrzés céljából!

Egy használt, visszaküldött, vagy bolt melósai által használt, tesztelt cuccot kaptál.


Van egy tippen honnan vetted, de tőled szeretném hallani! :)


"Ilyenkor mit tehetnék mint fogyasztó?"

Ezt hívják tapasztalatnak! Legközelebb ha rendelsz valami azonnal bontsd ki és küldd vissza ha valami bajod van vele, vagy vásárolj boltban értékesebb termékeket.

2021. febr. 2. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Ha van rá garancia akkor kérhetnék cserét azután hogy szervízelve lett?
2021. febr. 2. 16:59
 8/8 anonim ***** válasza:
100%
Nem. Csak szervizelést kérhetsz
2021. febr. 2. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!