Fülhallgatót vissza lehet küldeni garanciaidőn belül ha megtört a kábele?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
" kötve hiszem, hogy gyártási hibás...."
Szerencsére, ahogy említettem, nem a gyakorikérdéseken adott válaszok döntenek ebben a kérdésben. Media Markt üzletben pl. számos alkalommal cseréltek szó nélkül hasonló esetben, illetve volt olyan, hogy a csere termék is eltört, a harmadiknál felajánlották hogy visszafizetik az árát.
LIDL üzlet pl. nem kérdez semmit, ha visszaviszed, automatikusan a pénztárhoz küldenek.
Eltérő a kereskedelmi gyakorlat az egyes termékek panaszkezelésével kapcsolatosan. Ezért javaslom a kérdezőnek, nyugodtan jelezze a hibát, amennyiben a vásárlást igazoló bizonylat rendelkezésére áll.
De hogy a válaszra még kitérjek, igen, valóban helyesen idézted a jogszabályi hátteret, ám a vállalkozásnak jogában áll ezen túlmenő kedvezményeket biztosítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!