Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Fülhallgatót vissza lehet...

Fülhallgatót vissza lehet küldeni garanciaidőn belül ha megtört a kábele?

Figyelt kérdés
Egy JBL fülesről van szó, nagyon szeretem de minden igyekezetem ellenére megadta magát néhány hónap után. A kábel mindig a jack csatlakozó előtt törik meg, volt hogy másfél évet kibírt, de ez már pár hónap után tönkrement. A füles emiatt fél oldalasan szól
2020. dec. 30. 08:59
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
73%
Kábeltörésre nem vonatkozik a garancia, így hiába küldöd vissza.
2020. dec. 30. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
Nem, a felhasználó okozta hibákra nem terjed ki a garancia, sose. Mivel a leírás szerint nálad ez tipikus jelenség, keress olyat, aminek L alakban hajlított csatlakozója van, az talán tovább bírja. Vagy vegyél vezeték nélkülit.
2020. dec. 30. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
57%
A rendeltetésszerű használatból eredő hibákra vonatkozik a garancia. Nyugodtan jelezd a problémád a vállalkozás felé, tájékoztatni fognak róla mi a teendő.
2020. dec. 30. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
57%

"A rendeltetésszerű használatból eredő hibákra vonatkozik a garancia."

Igen, de a fizikai sérülésre nem vonatkozik.

2020. dec. 30. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:

ahogy ez előzőek írják. Itt a pontos megfogalmazás:


"A szavatosság azokra a hibákra terjed ki, amelyek feltehetően már az áru átadásakor benne rejlenek az eladott termékben,..."


[link]

2020. dec. 30. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:

""A rendeltetésszerű használatból eredő hibákra vonatkozik a garancia."


Igen, de a fizikai sérülésre nem vonatkozik."


Szerencsére az ügyfél termékkel kapcsolatos panasz ügyintézés során nem a gyakorikérdések oldalán kérdezi meg a kereskedő, hogy kicserélje-e a kérdéses terméket, vagy sem.

A sorrend a következő:

-jelezni kell a problémát (nem muszáj személyesen, lehet telefonon, email-ben, postai úton, stb)

-el kell juttatni a vállalkozáshoz a hibás terméket és a vásárlást igazoló bizonylatot (természetesen ha ezt kérik), ezt sem muszáj személyesen, lehet postai úton, megbízott személy által, stb.

-a vállalkozás vagy maga véleményez, vagy bevizsgáltat, ennek eredményétől függően cseélhet, javíttathat, vagy visszatétítheti az árát (ez függhet attól is hogy a javítás vagy kicserélés okoz-e jelentős többletköltséget).

-a vásárló az eredménytől függően elfogadhatja azt, vagy kérhet más megoldást, ezt a vállalkozással kell egyeztetni

-ha nem jutnak egyezségre, a fogyasztóvédelem segítségét lehet kérni.

2020. dec. 30. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:

[link]


"Mi jelent a 10 ezres limit a gyakorlatban?


A fenti garanciális szabályok a gyakorlatban ez azt jelentik, ha hibás a termék, akkor 2 évig fordulhat a kereskedőhöz. Ez úgy működik, hogy a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a teljesítéstől számított 6 hónapon belül felismert hiba már a teljesítés időpontjában is meg volt."



Na most ezt a vásárló elég nehezen fogja tudni bizonyítani!

2020. dec. 30. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:

""A szavatosság azokra a hibákra terjed ki, amelyek feltehetően már az áru átadásakor benne rejlenek az eladott termékben,...""


Ez vonatkozik arra is, hogy a termék anyaghasználata, felépítése, mechanikai kialakítása, a várható igénybevétellel szemben nem nyújt megfelelő ellenállást, így akár rendeltetésszerű használat során is keletkezhet elváltozás, deformitás, anyagfolytonosság hiány, törés, szakadás, stb.

2020. dec. 30. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
31%

Ilyen termékekből ezer-tízezer számra adnak el.

Ha 9.995 nem hibásodik meg, akkor az az 5 db amit esetleg visszavisznek, kötve hiszem, hogy gyártási hibás....

2020. dec. 30. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:

Miután nem gyártásból eredő és már az átadásnál meglévő hibáról nem lehet szó, garanciában nem fogják elfogadni.

De fuss 2 kört, levélben jelezd igényedet.

Ha nem cserélik, javítják, akkor vágd le a csatlakozóját, vegyél másikat, forraszd rá, és használd (megtörésre vigyázva) megelégedésre.

2020. dec. 30. 10:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!