Media Markt-ban hogyan működik a garancia?
Figyelt kérdés
Egyszer vásároltam egy fülhallgatót, de úgy egy év után megszakadt, így bevittem, mert annyi rémlett, hogy garanciás volt. Ha jól tudom, abból mást vettem, nem még egy fülest, mert akkora már vettem egy másikat.
A kérdésem az, hogy meddig garanciás a készülék?
Illetve:
Ha az elszakadt fülesem árából vásároltam egy másik fülest, akkor az is garanciás vagy már arra nem vonatkozik semmi, mert kicserélték?
2019. okt. 12. 15:54
11/11 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Biztos szokan szeretnek a hozzáállásod miatt..."
Téged is, hogy nem elég szájba rágni a tényeket.
Fotó is kell róla.
Meg esetleg 3 tanú ezen felül.
Gratulálunk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!