Egy adott ezközhöz tartozó gari megkereshető (gyártói)?
Van egy adott termékem, csak nincs meg a blokk (nyugta) a forgalmazótól ahonnan vettük, ilyenkor mi a teendő? Gyári gari megkereshető a neten valahogy (egyéb papírjai meg vannak) vagy a bolt által kiadott gari? A terméget az LG gyártotta és a Tescoban vettük. Doboz, tartozékok meg vannak csak éppen ez van híllyán... Válaszokat köszönöm!
>> Kérem a válaszokat trágár szó illetve szitkozódás elkerülésével megírni; Válaszod lehetőleg helyesen legyen írva!!! És csakis kizárólag a kérdéssel kapcsolatos legyen! Köszönöm! <<
osztok zöld kezet ha valakit érdekel (DE CSAK HASZNÁLHATÓ VÁLASZRA ADOK, ÉS ÉRTELMESRE)!!
1. A garanciajegyet a gyártó teszi bele a dobozba megjelölés nélkül.
2. Az eszköz sorozatszámát, vásárlás dátumát és helyét kézzel tölti ki az eladó (esetedben a Tesco), innentől tartozik az a Garanciajegy ahhoz a termékhez, miután rákerültek a termék és vásárlás adatai.
3. Blokkot nem tud és nem is fog pótolni neked az eladó, mert több millió vásárlás közül mivel bizonyítod, hogy te voltál az.
4. Amennyiben akár a blokk, akár a Garanciajegy hiányzik, sérült, módosított, a garancia nem érvényesíthető. Épp ezért szokták összetűzni a számlát és garanciajegyet (sok esetben a számlát belülre, hogy ne sérüljön, mert hőpapír).
Tehát ezeket pótolni nem lehet még akkor sem, ha a gyártó netes regisztrációval ingyenes garanciahosszabbítást kínál. A hosszabbítás is egy újabb okmány, amit az előző kettő mellé kell csatolni.
Azaz röviden, tömören a válasz a kérdésedre az, hogy nem lehet sem a számlát, sem a Garanciajegyet utólag pótolni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!