Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Honor 8, zenelejátszó probléma?

Honor 8, zenelejátszó probléma?

Figyelt kérdés

Jelenleg Honor 8 telefonom van. A gyári zenelejátszót nem használom, mert elég gyenge a felülete, de főleg azért, mert a létrehozott listákat nem lehet szerkeszteni, sorrendet változtatni stb.


Lényeg, hogy letöltöttem a Phogograph Music Playert. Minden király, lehet a listákkal varázsolni, dalszöveget betenni stb. Utóbbi időben már vagy négyszer is azt csinálta a telefon/alkalmazás, hogy a listákból eltűntek a zenék. Szerkeszthettem újra.


Utánaolvastam és másnál is előfordult ilyen, valami androidpos hiba miatt van.


Letöltöttem még egy lejátszót, a Pulsart. Funkcióiban van olyan jó, mint a Phonograph. Viszont, azt vettem észre, hogy amikor létrehoztam egy listát az egyik zenelejátszóban, az megjelent a másikban (és fordítva is), egyező névvel, egyező tartalommal.


A telefon rendszer könyvtáraiban a Playlist mappában és máshol sem találtam semmit, hogy a listákat elmentenék az alkalmazások.


Miért jelennek meg a listák egyszerre a két alkalmazásban, mikor azokat külön hoztam létre az egyik vagy a másik lejátszóban?


2019. márc. 5. 01:13
 1/1 anonim ***** válasza:
Mert a lejátszó a listának létrehoz egy listafájlt, amit a másik lejátszó is megtalál
2019. márc. 5. 02:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!