Van még garanciám de a cég megszűnt. Mit lehet csinálni?
Elmondom a sztorit röviden. Tavaly szeptember végén vásároltam egy iPhone 7plus készüléket, viszont a kamerája megrepedt (nem ejtettem le, tehát ha valakinek van ötlete hogy mitől repedt be akkor azt is meghallgatom) most viszont nem tudom elérni a céget mert a weboldaluk megszűnt, telefonszám nem kapcsolható, e-mail cím megszűnt. Nem kamu bolt, ha valaki ismeri esetleg akkor a MobilVarázs nevű boltról van szó. Én csak egy számlát illetve egy szállítói levelet kaptam a telefonom mellé, külön garancia papírt nem.
Nos a kérdésem pedig az, hogy mit tudok tenni ebben az esetben. Az idő is szorít, mert lassan szeptember vége.
Nehezen bizonyítható, hogy nem fizikai hatástól tört el.
"Egyik nap délután letettem az ágyamra akkor nem volt baja és 3 óra múlva"
Abban a három órában végig teljesen egyedül voltál otthon?
Akkor egy korrekt válasz:
1, a Mobilvarázs egy gagyi GSM bolt, mint a GSM boltok 100%-a.
2, ha nem hivatalos helyről veszed, akkor csak az 1 év jótállás van rá és szereléskor sem indul újra.
3, ha hivatalos helyen veszed, akkor az 2 év szavatosság és 1 év jótállás van rá, de fedésben, tehát az első év mindkettő (nyilván az erősebb lesz érvényben). Ja és javításkor fő panel vagy kijelző cserénél újra indul a gari.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!