Van még garanciám de a cég megszűnt. Mit lehet csinálni?
Elmondom a sztorit röviden. Tavaly szeptember végén vásároltam egy iPhone 7plus készüléket, viszont a kamerája megrepedt (nem ejtettem le, tehát ha valakinek van ötlete hogy mitől repedt be akkor azt is meghallgatom) most viszont nem tudom elérni a céget mert a weboldaluk megszűnt, telefonszám nem kapcsolható, e-mail cím megszűnt. Nem kamu bolt, ha valaki ismeri esetleg akkor a MobilVarázs nevű boltról van szó. Én csak egy számlát illetve egy szállítói levelet kaptam a telefonom mellé, külön garancia papírt nem.
Nos a kérdésem pedig az, hogy mit tudok tenni ebben az esetben. Az idő is szorít, mert lassan szeptember vége.
Ne itt kérdezősködj, hanem fordulj a fogyasztóvédelmi hatósághoz.
Egyébként lehet, hogy nem te ejtetted le, hanem valaki más. Vagy akkor is megrepedhetett, amikor (talán anélkül, hogy észrevetted volna) ráültél te, vagy valaki más.
#2: a garanciát nem a szerviz fogja érvényesíteni.
Vedd fel a kapcsolatot a fogyasztóvédelemmel, ugyanis egy ilyen cég nem szűnhet meg teljes mértékben addig, amíg vannak tartozásai a fogyasztók felé.
Első körben persze tehetsz egy próbát közvetlen a szerviznél, mert a fogyasztóvédelmes kapcsolatfelvétel hosszabb időt vesz igénybe.
Első körben vedd fel a kapcsokatot az Alpple-vel.
Normális helyeken gyártói garanciát adnak.
Bolti garancia kb semmit nem ér.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!