A Google fiókomnál nem működött a telekom SIM kártyás fizetés, ezért eltávolítottam, de mikor újra hozzá akartam adni, nem engedte. Csak bankkártyát vagy hitelkártyát enged. Hogy adhatom újra hozzá?
Ezt miért linkelted be? Nem értem.
"Meastro kártyám van ezzel nem engedi"
Én SIM kártyával szeretnék, amit fel sem ajánl, pedig eddig ezt használtam fizetésre.
Ha rámegyek playből a fizetési lehetőségekre, annyit mitat, hogy hitel v bankkártya
Ha a továbbiakra megyek, akkor pedig egyből webea felületre dob ahol szintén bank/hitelkártyát kéri, küldenék képet, de ez a "kedves" oldal már nem engedi.
Estleg ezért.
"Gyanús volt és újraindítottam a telót, már rég volt, és megjelent a mobilos fizetés opció. Úgy látszik néha kell egy resi a mobilnak a sok frissítések miatt."
Fizetési módoknál eltávolítasz MINDENT
Telefont újraindítod
Majd Play Áruházban ott kell(ene) lennie a fiók/fizetési módoknál a telefonszámla lehetőségnek (Én esetemben "Magyar Telekom") és simán engedi hozzáadni
(Ezen válaszüzenet írásakor ki is próbáltam)
Én is megnéztem, kíváncsiságból...
Nekem sem dobja fel a SIM kártyás fizetés lehetőségét, pedig korábban már fizettem így, csak akkor el is távolítottam, nehogy véletlenül vegyek meg egy drága appot. Telekomos vagyok, a napokban Telekoméknál sok hibát tapasztaltam. Talán ez is ilyen és a kijavítás után újra mindenkinek elérhető lesz a funkció...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!