Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Hol lehet panaszt vagy feljele...

Hol lehet panaszt vagy feljelentést tenni?

Figyelt kérdés
Volt telenoros előfizetésem(azóta megbántam) és most mondtam le nemrég, az utolsó számlát befizettem, majd jött az értesítés hogy befizetetlen számlám van. Erre jött egy levél amiben megírták hogy 0,4 Ft nem került könyvelésre ezért írták hogy tartozásom van, amit nagylelkűen jóváírnak számomra. Most jön a folytatás hogy kiszámláztak nekem 1000ftos számlát. Nem tudom pontosan mire de szerintem arra hogy nem fizettem be a 0,4 Ft értékű számlámat időben mert csak 23-án írták jóvá. Szóval azt szeretném megtudni hogy kihez forduljak hogy vagy óket megbírságolják vagy valami kártérítést kapjak (nem pénzt hanem kézzel írott bocsánatkérő levelet) amiért az én szabadidőm megy el a semmiért amire azt mondják hogy: "bocs".

2018. máj. 7. 08:26
 1/6 anonim ***** válasza:
49%
már az elolvasásától is felmegy a pumpa... biztos valami kcsog titkárnő tologatja a papírokat össze vissza, rá se néz rendesen, meg "az nem az ő dolga" alapon szrnk az egészre. majd kinyomja az számlát a juzernek gyorba oszt megy a pofáját tömni szünetben
2018. máj. 7. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Ezt én is esélyesnek tartom és szerintem számlanyitáskor mindenki kap sajátot mert amikor megkötöttem a szerződést 1000ft admisztrációs díjat(ha náluk veszel egy telefont) adtak hozzá a számlámhoz úgy hogy nem vásároltam semmit. Úgyhogy elég esélyes hogy már akkor is ő volt.
2018. máj. 7. 08:42
 3/6 anonim ***** válasza:
100%

A számlákat nem titkárnők tologatják.

Milyen kártérítést akarsz a szabadidőd elfecsérlése ellentéteként? Lehet, amcsiban egy jó ügyvéddel ,jó sok pénzért ki lehet csikarni egy bocsánat kérést ilyen összegnél. Na, de itthon?

2018. máj. 7. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 Ypszilon1980 ***** válasza:
Ha kiderül, hogy hibáztak, akkor elnézést kérnek, de sokat nem érsz vele. Panasut kell benyújtani írásban és kérni az 1000Ft. elengedését.
2018. máj. 7. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim válasza:

Hülyeséget kérsz, ne haragudj.

Itt senki nem dolgozott multinál? Az a "titkárnő" (adminisztrátor btw) pontosan két másodpercig engedheti meg magának, hogy figyelmet fordítson a te ügyeidre, aztán maga elé kell vennie a következőt. A te papírjaid legalább tizenöt emberen átmentek ezzel az eljárással. És ja, shit happens, és, bár igazad lenne, sosem fogják megtalálni, hogy melyik könyvelő, adminisztrátor vagy gyakornok hibázott 0.4 forintot. Kaphatsz kézzel írott bocsánatkérő levelet mondjuk az osztályvezetőjüktől, de egyrészt, ő majd szarik neked írogatni, másrészt, annak, hogy nem a konkrétan hibás személy kér elnézést, mi a sportértéke, harmadrészt, miért okozna neked az elégtételt, ha megtalálnák azt a szerencsétlen kis diákmunkást, aki a tizenkettedik munkaórájában elütött valamit épp a te ügyedben, és a te hülyeséged miatt írhat neked bocsánatkérő levelet a tizenharmadik munkaórájában? Ugye érzed, mit kérsz, amiatt, hogy neked be kellett fáradnod az ügyfélszolgálatra, meghurcolnál egy hülye nyomorultat.

Negyedrészt, már elnézést kértek.

2018. aug. 8. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Nekem nem az a bajom hogy valaki 1x félre ütött valamit. Hamem hogy volt 1. aki félrenyomott, 2. aki korrigált és hagyta hogy kimenjen, 3. aki már megint hagyta hogy a 0,4 F-ra kiment 1000FT-os bírságra kimenjen egy másik 1000-FT-os bírság. MERT NEM NÉZTÉK MEG MIÉRT KELL KORRIGÁLNI... gondolom én mert ha csak egyik ránéz hogy "saját hibánkból van elmaradása, és a befizetési határidő után vagyunk, akkor most korrigálom ezt az összeget meg az 1000FT-ot ami kimegy ilyenkor".


És ez mind akkor mikor már lemondtam ezért minden alkalommal fáradjak be mert ha telefonon intézném a havi fizetésem rámenne.

2018. aug. 9. 08:35

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!