1 hitelügyintéző telefonon, személyesen több információt elhallgatott, valótlant állított. A pénzintézet csatlakozott a Magatarsáti Kódexhez. Ezt az ügyintéző több pontban megszegtet! 3 tanú van. Van értelme panaszt, feljelentést tenni?
Nagyon ügyes vagy, hogy megakadályoztad anyukád még nagyobb eladósodását, ezért később még majd hálás lesz neked anyukád... :-))
Másik kölcsönt felvenni, hogy az egyiket fizesse, ennél nincs nagyobb butaság!!!...
Az ügyintéző meg komoly jutalékot kap minden egyes ügy után, ő abban érdekelt, hogy hiteleket vegyenek fel az emberek, minél többet, minél jobban járjon a bank!... Ez érthető!... Nekünk kell a saját ügyünkben szemfülesnek lenni...
Szerintem nem kell senkit sem feljelentgetni, örüljetek, hogy ezt a hitelt nem vette fel anyukád, és próbáljátok ezt a meglevőt minél gyorsabban visszafizetni!...
Különben meg ti HÁRMAN bizonyíthatjátok, hogy mi történt, ellentétben az ügyintézővel, aki EGYEDÜL volt, azt állít, amit akar...
Gondolom Providentes hitel volt...
Felhívhatod őket és panaszt tehetsz, de sajnos nem hiszem, hogy bármi is történne az ügyintézővel. Sajnos ők az ilyen ügyfelekből élnek...
Egyébként én úgy tudom egy banki oktatáson hallottam, hogy törvény szerint folyósítást követő 8 napon belül ügyfél elállhat a szerződéstől és elő, illetve végtörlesztési díjak nélkül fizetheti vissza a kapott összeget.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!