Mi a véleményetek a vodafone-ról? Jó ötlet náluk kötni előfizetést? Tapasztalatok?
Én nagyon meg vagyok velük elégedve.
Az ügyfélszolgálatuk, az ügyintézés ezerszer jobb, mint a Telekomnál. Még nem tudtam olyat kérdezni, amire ne válaszoltak volna azonnal és ne oldották volna meg rögtön. A Telekomnál telefon mindig azt mondták, hogy menjek be személyesen, ha bementem, akkor hogy a telefonos ügyfélszolgálatot hívjam. És hetekig, hónapokig tart elintézni valamit. Mással nincs tapasztalatom.
Mindegyik a pénzt akarja kiszedni a zsebedből. Azt írja majd, hogy az előfizetők érdekeit figyelembe véve történnek a változások (mikor módosul majd a csomagod), ki is hangsúlyozzák, mennyire előnyös lesz ez neked, aztán meg csak lesel, hogy jé.... többet fizetek, mint eddig.
Nekem konkrétan a Vodával volt rossz tapasztalatom. Országosan még most hagy kivetnivalót a lefedettségük, főleg a mi megyénkben.
Olyan előfizetésem volt náluk, amit a Voda ajánlott, mert előtte feltöltős kártyával akkora havi forgalmat generáltam az sms -ezéseimmel, hogy feltűnt nekik.
Ajánlottak egy nem publikus csomagot, jó is volt. Havi 1750, lebeszélhető mind. Mp alapú számlázás, jó percdíjak, havi 20 sms ingyen.
Aztán egyszer csak feltűnt, hogy az előző néhány hónapban mintha többet fizettem volna, pedig a telefonhasználati szokásaim nem változtak.
Telefon az ügyfélszolgálatnak...ja, hogy megváltozott a csomag... ja, értem.... szóval mindenhol ki volt függesztve, médiában is megjelent...
Egyiket sem láttam, nem kellett volna erről mondjuk egy levelet küldeni, vagy egy sms -t?
Kitalálták, hogy az első 10 sms -ért fizetni kell, majd aztán letudhatom a 20 ingyen sms -emet. Plusz onnantól kezdve nem volt teljesen lebeszélhető az előfizetési díj, valamint az első megkezdett 30mp minden híváskor kiszámlázásra került, csak utána váltott mp. alapúra. Mindezt az én érdekemben, az előfizetők felhasználási szokásai alapján határozták meg, hogy "jobb legyen". Jobb is lett, nekik...
Akkor lett elegem belőlük, mikor -ezt már levélben közölve- felemelték az előfizetési díjat majdnem 3E Ft -ra, természetesen szintén az én érdekemben...
Nem ma volt, hanem nagyjából kb 8 éve.
De nem hiszem, hogy azóta csökkent volna a profitéhségük. Valamiből fizetni kell a felsömanagerek nagy jutalmait.
De tök mindegy, melyik szolgáltatót választod. Egyik sem különb és egyik sem érted van. Kartell van. Te (mi) pedig csak egy azonosítóval (tel. szám) ellátott fejőstehén vagy számukra, semmi más.
Csak meg kell nézni, legtöbbször ugyanazt az épp aktuálisan sláger telefont előfizetéssel, 2 év hűségnyilatkozattal, kedvezményesen, drágábban veszed meg egy szolgáltatónál, mintha bemennél egy gsm boltba és újonnan, kártyafüggetlenül megvennéd ugyanazt.
Búúúúúúúúúúúúú...
Nekem olyan csomagom van, ami 5000 Ft havonta, Vodafone irányba minden ingyenes (hívás, sms, mms). És az 5000 Ft-nak egy része (most fejből nem tudom mennyi) felhasználható más irányokba és netre.
Eddig még sose fizettem 5000 Ft-nál jóval többet, max. 100-300 Ft-tal volt több.
A minőséggel, lefedettséggel nem volt problémám.
Sőt, sok helyen jártam már úgy, hogy a Vodafonnál simán volt térerő, más szolgáltatóknál nem :)
De azért ilyen extrém helyen szerintem ritkán tartózkodik az ember, szerintem már mindenhol normális lefedettség van mindegyik szolgáltató által.
"De azért ilyen extrém helyen szerintem ritkán tartózkodik az ember, szerintem már mindenhol normális lefedettség van mindegyik szolgáltató által"
Én erre azért nem vennék mérget.
Most már ugye 5 mobilszolgáltató közül választhatsz.
Igen, mindegyik a pénzedet akarja, csak nem mindegy, hogy mennyire éhes és mennyire kezel Téged ügyfélként.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!