Lett vásárolva egy készülék a vodafoneban, havi díjas meg. Szeretném eladni, de a havi díjat továbbra is én fizetném. A garancia így hogy megoldahto?
Ne értetlenkedj már! Mi az, hogy nem kaptál garancialevelet?
Nézz át minden papírt! Lehet, hogy elég a számla is a garancia érvényesítésére.
Kit érdekel, hogy kinek a nevén van? Elviszi/elküldi a kijelölt szervizbe, és ennyi. Senki nem fog személyit kérni senkitől.
Én totál idióta vagyok. Boltban dolgozom, s intézünk garanciális ügyeket is.
Még soha nem kértünk jelszót. Még soha nem kértünk semmiféle személyes papírt.
Csak garanciajegyet és számlát. Félek, most ki fognak rúgni.
Azt mondod, semmi közünk a dolgaidhoz. Akkor most mivan? Minek úrjunk neked bármit is?
Annyira rossz a helyesírásod, annyira bután fogalmazol, hogy fáj olvasni is.
Mindenféle zűrös dolgokkal jössz elő. Olyanokkal amik voltak, s amik lesznek.
Mi az, hogy nem kaptál papírt? Hogyhogy? Ma, ha legálisan vásárolsz előfizetést készülékkel vagy anélkül, kismillió papírt kell hozzá intézni.
Nincs se nyugtád, se számlád, s semmi egyéb? Képtelenség.
És eladni is zűrösen akarod. Ha a készülék előfizetéshez tartozik, el sem adhatod.
Tudod mit! Old meg egyedül! Hülyéken nem lehet segíteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!