Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mi a helyes eljárás szervizbe...

Kenny314 kérdése:

Mi a helyes eljárás szervizbe küldött készülék javításakor, ha van rajta sérülés, akkor egyből egy új készüléket kell felajánlani, hogy vásároljunk?

Figyelt kérdés
Sony mobiltelefon, 1 éves, szoftveres problémával lett felküldve, sérülés nem a hiba jelentkezéskor keletkezett

2016. nov. 12. 12:06
 1/3 anonim ***** válasza:

1: javítás,

2: csere,

3: vásárlás,

4: pénz vissza.

Persze akkor, ha garanciális.

2016. nov. 12. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Nekem egyből árajánlatot adtak, hogy vásároljak új készüléket 76 ezerért, ami tartalmazza az adminisztrációs díjat is, mert a javítás nem gazdaságos. Igen, sérülés látható rajta, de attól függetlenül tökéletesen működött. Viszont arra hivatkoznak, hogy mivel sérülés van rajta, így mást sem orvosolnak, sőt azt a hibát szerintem meg se nézték, mert az árajánlat nem tartalmaz semmit, hogy milyen javítást kellene elvégezni. Ilyen esetben mit tudok tenni? (Visszaküldik a készülékem 10.000 Ft-ért)
2016. nov. 12. 15:40
 3/3 A kérdező kommentje:
Természetesen nincs szilánkosra törve a kijelző, bal felső sarkában van egy kis repedés
2016. nov. 12. 16:18

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!