Lett vásárolva egy készülék a vodafoneban, havi díjas meg. Szeretném eladni, de a havi díjat továbbra is én fizetném. A garancia így hogy megoldahto?
A garancia nem kötődik sem személyhez, sem szolgáltatóhoz, sem előfizetéshez. Mint ahogyan az írásod sem a magyar nyelvhez.
Második le lett pontozva, de nekem is kétségeim vannak. Abban mi a jó, hogy te fizeted más számláját?
"Bihar Valatonon nevű felhasználó válasza:
2eske miért ne vennék? Tudnád te hányan vesznek így készüléket"
Tényleg nagy üzlet! Egy Vodafonfüggő telefon, ami nincs kifizetve a szolgáltató felé. És mi van, ha az eladó nem fizeti a részleteket? Hova futhatok? Hozzád?
A problémám abból fakad, hogy garancia levelet nem kaptam, ha pedig kikerem, az az én nevemen lesz. Igy a vevő, egyszerűen nem tudja a garanciát igénybe venni, az én tudomásom szerint
A sím kártyát továbbra is használni fogom a készülékre kb 3 ezer forintot fizetek... Nem fogok ekkora összegén variálni. Természetesen fizetni fogom... hiszen a kártyát fogom használni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!