Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Szervíz után problémák. Átvertek?

Szervíz után problémák. Átvertek?

Figyelt kérdés

A Honor 6 telefonomat aksicserére vittem el egy szervízbe, ahol azt mondták kb. 2 óra és mehetek is érte. Mikor érte mentem közölték, hogy sajnálják, de elszakítottak valami vezetéket benne és csak pár nap múlva tudnak alkatrészt rendelni hozzá. Nem értek hozzá, de gondoltam, jó, legyen, hisz mit tudok tenni?

Kértem, hogy rakjanak rá fóliát is(amit én vittem), amit megtettek, méghozzá ingyen, merthogy nagyon sajnálják ami történt és ennyivel kárpótolva legyek. A fóliáról azt mondták egyébként, hogy valami jobb minőségű cucc amin nem látszik meg az ujjlenyomat stb. Na most a telefonnal a következők a problémáim:

Itthon vettem észre, hogy az eddig makulátlan hátlapos telefonom (megvétel után rögtön hátlapi fólia került rá) össze vissza van karcolva, a kijelző meg alig érzékeli ha hozzáérek. Nem tudom, hogy a hátlapot ők barmolták-e így szét vagy épp szükségük volt egy sértetlen hátlapra és szépen kicserélték valami sz*rra. A kijelzőről meg nem tudom eldönteni, hogy most ez az új szuper fólia okozza-e azt, hogy a feloldó minta 6x szakad meg mire végig tudom húzni vagy a kijelzőt is kicserélték valami selejtre.

Annyi szerencsém van (talán, hogy a munkalapra ráirattam velük, hogy ne csak aksi csere legyen rajta hanem az is, hogy alkatrészt cseréltek benne). De nem tudom, hogy ha holnap visszamegyek, utólag tudok-e reklamálni.


Ill a fólia érdekelne nagyon, hogy létezik-e ilyen, hogy teljesen "érzéketlen lett tőle a telefon kijelzője". (tudom, ha leszedem akkor ez kiderül, de mielőtt megválok ettől a csúcsszuper fóliától előtte megkérdezem).


Ill. amennyiben átb**tak mint sz*rt a palánkon, úgy mit tudok tenni? ... Fogyasztóvédelem vagy a nagy semmi?

Köszönöm szépen előre is a válaszokat!



2017. ápr. 28. 21:51
 1/3 anonim ***** válasza:

Mielőtt bármit csinálsz normális hangnemben mondd el nekik, hogy nem voltak ezek a problémák, legyenek szívesek átnézni a telefont mert nem úgy működik, ahogy leadtad akku cserére.

Ha rendesek megnézik a telefont és persze nem kérnek pénzt, hiszen ők barmolták el.


Majd innentől ráérsz matekolni, hogy ha nem így lesz akkor mit csinálj. Fogyasztóvédelem megszűnt, helyette valami más van.

2017. ápr. 28. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Nem akartam én sem odamenni és balhézni. De azért eléggé dühítő, hogy a megkímélt telefonomat így kapom vissza..

Igazából csak fel szeretnék készülni a legrosszabbra, hogy ne érjen derült égből villámcsapáskétn az, ha a pofámba röhögnek, hogy sorry kasszától való távozás után reklamációt nem fogadunk el...

Ha normálisak lesznek és legalább eljátsszák, hogy úú bazki a másik hátlapját raktuk rá? elnézést kicseréljük akkor részemről le is van zárva a dolog, nem csinálok tovább ügyet, még ha át akartak cseszni akkor se. De ha játsszák az agyukat, hogy ilyen volt stb. akkor nem szeretnék csak állni és tátogni mint egy idióta.

2017. ápr. 28. 22:02
 3/3 anonim ***** válasza:
láttam már olyat egy szervizbe, hogy ugy raktak fel foliát, hogy a mobil alá nem tettek semmit, hanem a fém munkaasztalon nyomogatták rá. akkor eleve összekaristolják a hátlapot
2017. ápr. 29. 06:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!