LG G4 bootloop hiba lett javítva?
Tehát vettem egy LG G4 telefont 2hete, és most kezdtem olvasgatni róla az interneten, és ráakadtam erre a bootloop hibára. Egy helyen írták hogy az s/n:600+ os telefonokban ez lett már javítva. Igaz ez, vagy csak írtak valamit? Az enyém s/n:601. Valakinek valami tapasztalat? Minden készüléknél előjön a bootloop hiba?
Csak ezzel kapcsolatban írjatok, okoskodók kíméljenek!










Értem, tehát akkor ugyanannyi az esély rá, mint eddig. Na és azzal mi a helyzet hogy a 2016os szériában javították ezt?
Ja és még valami. Összefügg ez a bootloop a telefonhasználattal, gondolok arra, ha ugy használom mint egy telefon akkor is előjön ugyanugy mintha napi 2órát asphalt 8 at tolnék rajta?















Imádom amikor nem olvasnak utána a dolgoknak rendesen :D
Szóval ez nem szoftveres probléma, nagyon nem. Az első szériában (S/N 501-505) egy hiba miatt a processzor 2 magja felmondja a szolgálatot egy idő után. A hiba egyáltalán nem szándékos, ha az lenne akkor nem javították volna, visszahívásra pedig nem volt szükség, sikerült javítani a problémát, nem úgy mint a samsungnál, ahol épp emiatt kellett visszahívni a szériát mert nem volt megoldás a problémára.
CSAK alaplapcserével lehet orvosolni a gondot, ezt az LG garanciaidőn túl is ingyen megcsinálja ha visszaküldöd a telefont szóval bármikor jön elő megcsinálják. A 600+ széria viszont már hibamentes, ha mégis probléma lenne vele akkor bármikor megjavítják ingyen.
Szia!
Én 2015 júliusában vásároltam LG G4-t és be is döglött 2016 júniusban. 3 hétig volt oda a telefon javításon ami nem sikerült így garanciális csere volt. Hála a jó istennek találtak egy új G4-t akkor a megyében így azt kaptam.
Na most ez a szuper új telefon most megint beadta a kulcsot 1 év után így megint bent van szervízben.... (majd küldik megint 3 hét múlva a papírt hogy garanciális csere.....)
Nagyon reménykedek hogy ez lesz mert mivel nem gyártják már illetve azt az árat számolják amivel én vettem így lehet hogy kapok helyette egy Samsung S8-t.





Akkor sorjában: az említett "bootloop-hiba" hardveres gond. Szoftveresen lehet javítani, de ez nem abból áll, hogy újraflasheled. Le kell tiltani az érintett processzormago(ka)t. Természetesen ez a teljesítményén igencsak meg fog látszani...
A másik módszer a házilagos javításrab ha újraforrasztod a SoC-t. A neten vannak erre receptek; van aki sütőbe tette, más vasalóra, a harmadik hőlégfúvót használt, stb. Mibel BGA kivitelű IC-ről van szó, így az eredményt csak abból tudod meg, hogy utána elindul-e. (Hacsak nem tudod röntgennel átvilágítva leellenőrizni a forrasztásokat.) Szóval lutri.
A harmadik eset a márkaszervíz. Az LG elismerte típushibának, a garanciaidőn túl is ingyenesen javítja. Mivel kétéves modellről van szó, így a hatályos törvények értelmében még egy jó pár évig biztosítani kell az alkatrészutánpótlást. Amennyiben viszont -akár ez miatt- javíthatatlan, akkor ha szolgáltatónál vásároltad, azonos eladási áron választhatsz egy másik készüléket a jelenlegi kínálatból. Más esetben a szerviztől kapott kuponnal vehetsz új készüléket.
Sziasztok!
Ahogy nézem, már elég régóta téma a "bootloop". Számomra most jött el a pillanat. Sajnos. 26 hónappal a vásárlás után a G4-et nem javítják ingyen, nem is cserélik, az alaplap csere is pénzes, kb. 40 ezer forintot mondanak a központban is.
Szóval, szeretnék tudni valamilyen fajta házilagos megoldást erre a dologra, mert rengeteg adat, fénykép, videó, miegymás van a készüléken, amit szerviz esetén nem látnék viszont.
Írtátok ezt a házi orvoslást. Erről tudna valaki magyarázatot adni? Nem nagyon szeretnék LG-be menni.
Köszönöm előre is!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!