KI A FELELŐS? Ha a sim kártyám hibás (nem a telefon) és a szolgáltatónál hónapok óta jeleztem, hogy extrém magasak a számláim de mindig leráztak (több ügyfélszolgálaton is próbálkoztam) avval?
hogy "fogyasszak kevesebbet stb" míg végül kiderült hogy a sim a rossz, ebből jelentős anyagi hátrányom származik ki a felelős?
Tehát hónapokig a sim hibájából jóval többet fizettem, (plusz forgalmat generált) kérhetek-e jóváírást vagy kártérítést a szolgáltatótól?
Ha igen, akkor azt hol jelezzem? Ügyfélszolgálat félő, hogy megint igyekszik elkenni a dolgot.
"míg végül kiderült hogy a sim a rossz"
Kiderült? Van erről valami hivatalos írásod? Szolgáltató elismerte?
Te vagy a felelős. Nem jó csomagot választottál.
A sim kártyád jó.
Persze a szabad idődben mehetsz, és csinálhatsz magadból még nagyobb hülyét a szolgáltatónál...
"plusz forgalmat generált"
A SIM nem generál plusz forgalmat. A telefon generál
plusz forgalmat. Miért? Háttéradatokat tölt, frissíté-
seket, esetleg túl sokat facebookozol, viberezel, skype-
olsz stb. Ezek adatforgalmat generálnak bőven, de ez a
TE felelősséged! Hívásokat nem fog kezdeményezni a tele-
fonod, mert kit hívna? Nameg akit hívsz, az "halózik"
egy párat, aztán kinyomja..
Milyen agresszívak vagytok!
Elképesztő. Mi van ma front? :))
Szombaton voltam bent szolgáltatónál, ezredszerre is elmondtam, hogy nem normális a forgalmam és az ügyfélszolgálatos mondta, hogy akkor valószinűleg a sim hibás. Jelenleg a csere zajlik.
Amint aktivizálódik az új sim ki fog derülni, hogy megszűnik-e a problémám.
Tehát maga a szolgáltató embere állapította meg a diagnózist hogy a sim rossz. (ingyen is cserélik!)
Nem használok semmi szemetet, nincs viber , semmi extrém, nem töltök le soha semmit.
Ja és nem nyekergek.
Jó lett volna a lényegre koncentrálni!
Kérdés továbbra is az:
ha valóban a sim kártya hibájából generálódott nekem extrém magas forgalom - aminek kivizsgálását hónapok óta kértem de mindig az ügyfélszolgálatos avval zárta , hogy biztosan én fogyasztok sokat - akkor az eddig kifizetett horribilis összegeket jóvá tudom-e iratni vagy egyéb kártlanítás?
A szombati ügyfélszolgálatos VÉGRE VETTE A FÁRADSÁGOT , ellentétben az eddigiekkel , hogy konkrétan megnézte a forgalmamat, amin EGYÉRTELMŰEN látszik hogy olyan jelenségről van szó, ami fizikailag eleve kivitelezhetetlen lenne ( én nem tudnám megtenni, hogy másodpercenként xxx műveletet hajtsak végre )
Köszönöm ha konstruktív választ kapok!
:)
....és gondolom egyértelmű, hogy NEM ÉRTEK HOZZÁ, ezért kérdezem itt, én nem önigazolást keresek hanem ÉRTENI szeretném, hátha valaki tudja , tapasztalta , volt benne része stbstbstb
Erről szól ez a website, nem?
Én minél több infót szeretnék a tisztánlátás érdekében! Ilyen egyszerű :)
Tehat a SIM kartya csak ugy gondol egyet es "másodpercenként xxx műveletet hajt végre" ?
Figyu: te komedias vagy, de azert hulyet ne csinalj magadbol. Es ne tedd ide ki a gyakorira se hogy lassa mindenki.
A szolgaltato embere is azert mondta hogy persze a SIM a hibas mert latta hogy nincs kivel ertekezni.
Az ügyfélszolgálatosok szakértelmét ne becsüld túl. Többségük humán szakot végzett, nyelvtudásuk miatt kerültek be. Ha az ügyfél nagyon hajtogatja, hogy neki SIM csere kell, akkor, azt adják neki, csakhogy 5 pontos értékelést kapjanak (a semmi is jó, de nehogy véletlenül 1-2 pontosat).
Kezd mindkettővel:
- Ügyfélszolgálattól kérj részletes elektronikus számlát
- Kérdezd meg milyen internet csomagod van, annak mik a kondíciói. Főleg az a lényeges, hogy ha eléred a havi plafont, akkor utána lassít, blokkol-e, vagy e helyett "ügyfél-barátan" (piszkosan szemtelen díjakkal ) kezdi számlázni a túlforgalmazást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!