KI A FELELŐS? Ha a sim kártyám hibás (nem a telefon) és a szolgáltatónál hónapok óta jeleztem, hogy extrém magasak a számláim de mindig leráztak (több ügyfélszolgálaton is próbálkoztam) avval?
hogy "fogyasszak kevesebbet stb" míg végül kiderült hogy a sim a rossz, ebből jelentős anyagi hátrányom származik ki a felelős?
Tehát hónapokig a sim hibájából jóval többet fizettem, (plusz forgalmat generált) kérhetek-e jóváírást vagy kártérítést a szolgáltatótól?
Ha igen, akkor azt hol jelezzem? Ügyfélszolgálat félő, hogy megint igyekszik elkenni a dolgot.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"míg végül kiderült hogy a sim a rossz"
Kiderült? Van erről valami hivatalos írásod? Szolgáltató elismerte?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Te vagy a felelős. Nem jó csomagot választottál.
A sim kártyád jó.
Persze a szabad idődben mehetsz, és csinálhatsz magadból még nagyobb hülyét a szolgáltatónál...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"plusz forgalmat generált"
A SIM nem generál plusz forgalmat. A telefon generál
plusz forgalmat. Miért? Háttéradatokat tölt, frissíté-
seket, esetleg túl sokat facebookozol, viberezel, skype-
olsz stb. Ezek adatforgalmat generálnak bőven, de ez a
TE felelősséged! Hívásokat nem fog kezdeményezni a tele-
fonod, mert kit hívna? Nameg akit hívsz, az "halózik"
egy párat, aztán kinyomja..
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Milyen agresszívak vagytok!
Elképesztő. Mi van ma front? :))
Szombaton voltam bent szolgáltatónál, ezredszerre is elmondtam, hogy nem normális a forgalmam és az ügyfélszolgálatos mondta, hogy akkor valószinűleg a sim hibás. Jelenleg a csere zajlik.
Amint aktivizálódik az új sim ki fog derülni, hogy megszűnik-e a problémám.
Tehát maga a szolgáltató embere állapította meg a diagnózist hogy a sim rossz. (ingyen is cserélik!)
Nem használok semmi szemetet, nincs viber , semmi extrém, nem töltök le soha semmit.
Ja és nem nyekergek.
Jó lett volna a lényegre koncentrálni!
Kérdés továbbra is az:
ha valóban a sim kártya hibájából generálódott nekem extrém magas forgalom - aminek kivizsgálását hónapok óta kértem de mindig az ügyfélszolgálatos avval zárta , hogy biztosan én fogyasztok sokat - akkor az eddig kifizetett horribilis összegeket jóvá tudom-e iratni vagy egyéb kártlanítás?
A szombati ügyfélszolgálatos VÉGRE VETTE A FÁRADSÁGOT , ellentétben az eddigiekkel , hogy konkrétan megnézte a forgalmamat, amin EGYÉRTELMŰEN látszik hogy olyan jelenségről van szó, ami fizikailag eleve kivitelezhetetlen lenne ( én nem tudnám megtenni, hogy másodpercenként xxx műveletet hajtsak végre )
Köszönöm ha konstruktív választ kapok!
:)
....és gondolom egyértelmű, hogy NEM ÉRTEK HOZZÁ, ezért kérdezem itt, én nem önigazolást keresek hanem ÉRTENI szeretném, hátha valaki tudja , tapasztalta , volt benne része stbstbstb
Erről szól ez a website, nem?
Én minél több infót szeretnék a tisztánlátás érdekében! Ilyen egyszerű :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Tehat a SIM kartya csak ugy gondol egyet es "másodpercenként xxx műveletet hajt végre" ?
Figyu: te komedias vagy, de azert hulyet ne csinalj magadbol. Es ne tedd ide ki a gyakorira se hogy lassa mindenki.
A szolgaltato embere is azert mondta hogy persze a SIM a hibas mert latta hogy nincs kivel ertekezni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az ügyfélszolgálatosok szakértelmét ne becsüld túl. Többségük humán szakot végzett, nyelvtudásuk miatt kerültek be. Ha az ügyfél nagyon hajtogatja, hogy neki SIM csere kell, akkor, azt adják neki, csakhogy 5 pontos értékelést kapjanak (a semmi is jó, de nehogy véletlenül 1-2 pontosat).
Kezd mindkettővel:
- Ügyfélszolgálattól kérj részletes elektronikus számlát
- Kérdezd meg milyen internet csomagod van, annak mik a kondíciói. Főleg az a lényeges, hogy ha eléred a havi plafont, akkor utána lassít, blokkol-e, vagy e helyett "ügyfél-barátan" (piszkosan szemtelen díjakkal ) kezdi számlázni a túlforgalmazást.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!