Gyártói garanciát utólag "vehetek" telefonra?
Erről van egy korábbi kérdésem, de ez most egy másik ötlet.
Venni szeretnék egy Sony Xperia Z3+ Dual (E6533) telefont, de ezt már csak GSM boltokban tudok venni online, ahol bolti garanciát adnak. Viszont ennek még mindig van olyan hardvere, mint a Z5-nek, és ez 90 ezer.
A kérdés az, hogy ha tegyük fel, megjön a cucc, és itt van a kezemben, akkor a Sony Mobile-nál beregisztrálom. Kéri azt is, hogy hol vettem, ott a nagyobb boltok vannak felsorolva, de van olyan, hogy "egyéb". Igazából ez mindegy is. A lényeg az, hogy a termékregisztráció után valamilyen módon tudok rá venni gyártói garanciát bizonyos összegért?
Igazából átgondoltam a dolgot, és a Z3+ lehet, hogy hardveresen oké, de elavult. Helyette ezen a linken lévő mobilt néztem. Az ára a legjobb, csak ez mégis bizonytalanít, pláne, hogy ha megnyitjátok a linket, 1 év gyártói garancia van ígérve. E-mailben meg is kérdeztem a boltot, és azt a választ kaptam, hogy valóban van rá gyártói garancia, és bármelyik Sony szervizbe vihetem, ha valami probléma van vele.
Nos, ebből kifolyólag rákérdeztem arra is, hogy a My Sony-ban lehet-e regisztrálni, és a telefont teljes körűen elismeri a Sony, mint hivatalosan vett telefont, ezáltal kereshetem a Sony ügyfélszolgálatát. Most erre várom a választ.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!