Mi lehet az oka a Nokia meghibásodásának?
Konkrétan a gond az volt, hogy néha "elfelejtett" ébreszteni az ébresztő, gyakran előfordult, hogy anélkül, hogy megnyomtam volna bármit is a telefon magától visszament a kezdőképernyőre, illetve a böngészőablak elfehéredett, érintésre villogott és csak a böngésző újraindítása segített. A legfőbb gond, hogy az aksi egyre rosszabb volt, tegnapelőtt 4 óra alatt anélkül, hogy hozzáértem volna lemerült 30 %-ot.
Ma visszavittem egy szerződött Nokia szervízbe, ahol először nézegették, majd pénzért meg akarták csinálni a szoftverfrissítést, mikor mondtam nekik, hogy garanciával meg kell csinálniuk, mert még csak 1 éves, akkor elszállt lelkesedéssel nézegették tovább a telefont. Innentől javasolták a rendszer visszaállítást, de azt tegnap csináltam meg, majd a Telekom szolgálatásának a minőségére fogták ezeket a hibákat. Valóban lehetséges az, hogy a készülék a Telekom hibájából "megy tönkre" a böngésző vagy lép ki mindenből önként a készülék?
Odahozta az egyik eladó a telefonját is, hogy nézzem meg ő reggel töltötte és neki is 64 %-on van és szerinte ez normális. Csakhogy én reggel töltöttem, 4 óra múlva vittem a szervízbe be, mert 2 órát vizsgáztam, előtte pedig a vizsgára tanultam, tehát max. 20 percet ha használtam a telefont és nekem is 67%-on volt.
Kértem a szoftverfrissítést, majd nagy nehezen belementek, hogy visszaküldik, de hozzátették, hogy "ne számítsak változásra, mert úgyis ezt a rendszert teszik vissza rá".
Kicsit elbizonytalanodtam, szerintetek jól tettem, hogy visszavittem, volt értelme?
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!