Lehet valahonnan tudni, hogy gyári hiba-e?
A napokban egy Huawei Ascend g620s típusú mobiltelefont vettem a Telecomnál, és 3 napja vettem észre, hogy egy vonalban megrepedt a kijelzője (az alsó rész jobb harmadától a bal oldali rész felső harmadáig húzódik). Amikor megvettem, akkor nem volt semmi baja, azután is rendeltetésszerűen használtam (fóliát vettem rá, és tokban volt végig, nem ejtettem le, így nem is tudom, hogy mikor/hogyan keletkezett). Eleinte csak egy bizonyos szögből látszott, viszont már sokkal szembetűnőbb. Van rajta biztosítás, de így is 7.500 forint önrészt kell fizetni, amit nem igazán szeretnék, ha a hibás gyártás miatt repedt meg a kijelzője. Gondolom ha az, ha nem, a szervizben úgyis azt mondják, hogy én tettem tönkre, így mindenképp kifizettetik velem.
Köszönöm előre is a(z értelmes) válaszokat!
"Amikor megvettem, akkor nem volt semmi baja"
Akkor ez teljes mértékben gyári hiba, hát hogyne...
Nem gondolkodtál rajta még, hogy miért vagy 40%-os? És nem ártana a szövegértelmezést is gyakorolni...
A gyári hiba nemcsak azt jelenti, hogy tropa, amikor kikerül az üzemből, hanem azt is, hogy a későbbiekben szerzett esetleges megrongálódás származhat a helytelen összeszerelésből; például a számítógép tápegysége helyes használat mellett például kigyullad, mert rossz minőségű kábelekkel rakták tele.
El tudom képzelni, hogy itt is az a helyzet, hogy a kijelző üvegét nem a megfelelő módszerrel készítették, és ahol gyengébb volt, megrepedt (a rendeltetésszerű használat mellett). Viszont nem tudom, hogy hogyan lehetne megállapítani ezt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!